Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo strategijos planavimas ir įgyvendinimas įmonėje
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo strategijos planavimas ir įgyvendinimas įmonėje

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Aprašymas

Įvadas. "N" įmonės planavimas. Planavimo uždaviniai ir tikslai. "N" įmonės planų rengimas. Planavimo proceso cikliškumas. Strateginis planavimas "N" įmonėje. Verslo planas. Informacijos poreikis planavime. Operatyvusis gamybos planavimas. Gamybos išlaidų planavimas. Strategijos įgyvendinimo proceso sudėtis. Užduočių rengimas ir komunikacija. Išteklių paskirstymas. Stebėsena ir kontrolė. "N" įmonės struktūros ir pasirinktos strategijos derinimas. Septynių "S" modelis. Strateginių pokyčių valdymas. Išvados.

Ištrauka

Strategija iš pradžių buvo tik karybos menas, reiškiantis "didelių karinių operacijų, stambių junginių dislokavimo planavimą ir valdymą". Versle strategijos vadyba laikoma atskira vadybos šaka. Tai organizacijos resursų valdymas siekiant ilgalaikių tikslų.
Verslo strategijos vadyba atsirado iš ilgalaikio planavimo, kai rinkos plėtėsi, ir bendrovės grindė savo veiklą viltimi, kad jos ir toliau plėsis. Pagal naujausią koncepciją daugiausia jėgų bendrovė turi skirti strateginiam sėkmės potencialui.
Joks žmogus, kokia iškili asmenybė jis bebūtų, negali gyventi ir veikti visiškai izoliuotai, savarankiškai. Net grupė ar komanda negali gyventi nepriklausydama nuo kitų grupių. Grupės jungiasi į organizacijas. Išimtinais atvejais organizacija ( įmonė ) gali būti vientisa lyg monopolis. Tačiau dažniausiai įmonė – tarsi blokinis, karkasinis darinys. Žmonėms joje būtina organizuotis bendrai veiklai. Įmonės veikla turi būti planuojama bendram tikslui.
Skiriamos įvairių tipų organizacijos ( įmonės ): tradicinė, orientuota į gamybą, orientuota į marketingą, strategiškai valdoma, europietiška organizacija.
Bet kuri žmonių grupė turi atitikti tam tikrus reikalavimus, kad galėtų vadintis įmone. Mūsų šalyje nėra tikslaus apibrėžimo ar susitarimo, ką vadinti įmone. Jeigu šią sampratą tapatinti su kolektyvu, tai galima būtų teigti, kad tai ne mažiau trijų žmonių grupė, kurie savo veikloje surado bendrų tikslų mikro – arba makro – sistemų lygiuose.
Organizacijos, kaip ir žmonės, turi savo charakterius. Kiekvienoje organizacijoje egzistuoja bendro gyvenimo, tarpusavio santykių vertybių skalė, kuri sąlygoja dirbančiųjų elgseną.
Dinamiškai kintančioje aplinkoje bei aštrioje konkurencinėje kovoje įmonės sugeba aktyviau veikti, jeigu jos moka apsibrėžti sau tikslinę orientaciją didesnei perspektyvai, parengti veiksmų ir priemonių programas numatytiems tikslams ir priemonėms įgyvendinti, valdyti strateginius pokyčius. Visa tai apima ir sujungia įmonės strateginio valdymo sistema arba funkcija, apimanti ne vieno, o viso komplekso strateginių sprendimų parengimą ir įgyvendinimą.
Įmonės strategijos planavimo ir įgyvendinimo procesas yra sudėtingas. Jau vien tam kad būtų priimtas atskiras strateginis sprendimas, būtinas dažnai netrumpas laiko tarpas.
Referato tema – strategijos planavimas ir įgyvendinimas "N" įmonėje.
Darbo tikslas – paaiškinti strategijos planavimą ir įgyvendinimą.
Darbe aprašomi du svarbiausi veiksniai norint, kad organizacija būtų įkurta ir veiktų pelningai – strategijos planavimas ir įgyvendinimas įmonėje.
Šiame kursiniame darbe aptarsiu svarbiausius veiksnius bei teorijas, į kurias reikėtų atsižvelgti verslininkui, planuojant įsteigti įmonę ir įgyvendinti jos strategiją. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-02-13
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis29 puslapiai 
Literatūros šaltiniai7
Dydis60.33 KB
AutoriusErnesta
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasMusulaitė
Švietimo institucijaMažeikių politechnikos mokykla
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo strategijos planavimas ir igyvendinimas imoneje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 29 puslapiai 
  • Mažeikių politechnikos mokykla / 2 Klasė/kursas
  • Musulaitė
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą