Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Prekės ženklo kūrimo projektas: AB "Šilutės baldai"
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Prekės ženklo kūrimo projektas: AB "Šilutės baldai"

  
 
 
12345678910111213141516
Aprašymas

Įvadas. Situacijos analizė. AB "Šilutės baldai" situacijos rinkoje tyrimas. Įmonės prekės ženklo kūrimo strategijos formavimas. AB "Šilutės baldai" prekės ženklo išskyrimas iš kitų prekės ženklų. AB "Šilutės baldai" prekės ženklo jėga. Praktinis tyrimas. Anketos sudarymas. Respondentų parinkimas. Vartotojų apklausos rezultatai. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Šiuolaikinėje rinkoje yra labai didelė konkurencija, todėl labai sunku yra kovoti tarpusavyje ne tik su Lietuvos baldų įmonėmis, bet taip pat ir užsienio. Kad prekės ženklas išliktų stiprus ir nenukopijuotas, jį reikia išsaugoti tiek įstatymais, tiek savo baldų gamybos kokybe. Tam reikia naujų ir nuolat tobulinamų technologijų, kurios išpuoselėtų įmonės prekės ženklą ir jį rinktųsi dauguma vartotojų. Kad tai būtų kokybiškai atlikta, reikia paskirti vieną darbuotoją, kuris rūpintųsi AB "Šilutės baldai" prekės ženklo vartojimu, kokybės gerinimu. Jis turėtų sudaryti rinkodaros veiksmų planą, kuris užtikrintų AB "Šilutės baldai" sėkmingą veiklą ne tik Lietuvos rinkoje, bet ir užsienio. Turi daryti reklamą, skelbtis ne tik regiono laikraščiuose, televizijose, žurnaluose, bet ir stengtis palaikyti glaudžius ryšius su užsienio parduotuvėmis ir įmonėmis. Darbas buvo parašytas remiantis lietuvių ir užsienio rašytojų literatūra. Teorinėje dalyje apžvelgiau prekės ženklo kūrimą, formavimą. Lietuvos įmonės turi greit prisitaikyti prie besikeičiančios situacijos, nes nuo to priklauso ir vartotojų požiūris į šios įmonės prekės ženklą bei gaminamus gaminius. Vartotojai juo pasitiki ir žino, kokios kokybės gali tikėtis iš perkamo produkto ar paslaugos.
Buvo atlikta ir anketinė apklausa (apklausa buvo atlikta Šilutės savivaldybėje, nes būtent Šilutėje yra įmonė AB "Šilutės baldai"), kurios metu išsiaiškinau kaip respondentai vertina AB "Šilutės baldai" prekės ženklą, ar žmonės į jį atkreipia dėmesį. Kokia svarba vartotojams yra šis prekės ženklas.
Darbo tikslas: Parodyti, kad prekės ženklas yra svarbiausia prekės sudėtinė dalis. Tik nuo prekės ženklo kokybės priklauso gaminio vieta rinkoje, gamintojo pelnas, populiarumas. Uždaviniai:
1. Išsiaiškinti kaip žmonės vertina AB "Šilutės baldai" prekės ženklą.
2. Sužinoti, kiek vartotojams svarbus prekės ženklas ir jo atitinkama kokybė.
3. Įrodyti prekės ženklo svarbą vartotojui.
4. Sužinoti, kiek stipriai vartotojai vertina prekės ženklą.
Metodai:
• Analitinis;
• Aprašomasis. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-02-25
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis14 puslapių 
Literatūros šaltiniai13
Dydis58 KB
Autoriuslauramal
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasAudrius Kutkaitis
Švietimo institucijaKlaipėdos Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Prekes zenklo kurimo projektas AB Silutes baldai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 14 puslapių 
  • Klaipėdos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • Audrius Kutkaitis
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą