Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo aplinka: parduotuvė "Mosaic"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo aplinka: parduotuvė "Mosaic"

  
 
 
1234567891011121314151617181920
Aprašymas

Įvadas. Marketingo aplinkos teoriniai aspektai. Marketingo aplinkos samprata. Ekonominė aplinka. Praktinė dalis. UAB "Baltika Grupp" tinklo parduotuvės "Mosaic" ekonominės aplinkos analizė. Įmonės aplinka. Įmonės ekonominė aplinkos analizė. Išvados.

Ištrauka

Kaip valdymo funkcija, marketingas yra sudėtinė verslo dalis. Ne mažiau ir ne daugiau svarbi už finansų, materialinio-techninio tiekimo, gamybos valdymą. Nėra kompanijų, kuriose nebūtų marketingo, tai yra veiksmų, skatinančių produkto judėjimų nuo gamintojo link vartotojo. Kaip verslo filosofija.
Rinkoje sėkmė lydi tą kompaniją, kuri siekia tirti besikeičiančius vartotojų poreikius ir stengiasi ieškoti būdų kuo efektyviau juos patenkinti. Marketingas verčia kompaniją gaminti ne tai, ką ji nori ir gali lengviausiu būdu pateikti rinkai, bei tai, kas yra reikalinga vartotojui. Marketingo pagrindas yra kompanijos ir vartotojo sąjunga: kompanija gauna informaciją apie vartotojo poreikius tam, kad gulėtų paruošti ir pateikti rinkai paklausius produktus.
Kiekvienai firmai iškyla daug uždavinių. kaip vartotojų poreikių bei rinkos savybių analizė, produkto pritaikymas pirkėjų poreikiams, vartotojų poreikių struktūros formavimas.
Marketingo pagrindinis tikslas - vartotojas. Firmos tik tada sėkmingai veiks, kai jų pagrindiniu tikslu taps vartotojų poreikių tenkinimas. Tad marketingo uždavinys yra ne tik atsižvelgti į paklausą, bet ir aktyviai ją veikti. Marketingą sėkmingai naudoti galima tik kompleksiškai, kaip sistemą. Antraip, efektas bus daug mažesnis ir norimų rezultatų gali net neduoti.
Šio darbo tikslas bus giliau panagrinėti įmonės ekonominę aplinką, kuri yra neatsiejama marketingo dalis, atliekantį didelį vaidmenį įmonės veikloje.
Darbo objektas. Parduotuvės "Mosaic"ekonominės aplinkos analizė.
Darbo tikslai:
o Trumpai aptarsiu marketingo vaidmenį įmonės veikloje;
o Pateiksiu marketingo aplinkos teorinius aspektus, šiuo atveju aktualiausia aplinka yra ekonominė;
o Išanalizuosiu parduotuvės "Mosaic" ekonominę aplinką.
Naudoti metodai. Analizuojant įmonės ekonominę aplinką naudojausi metodine medžiaga – Pranulis V., Pajuodis A., Urbonavičius S., Virvilaitė R., Marketingas, Vilnius, 2000; Urbonavičius S., Marketingas: apie sudėtingus dalykus paprastai, Vilnius, 1995., internetinėmis prieigomis:
www.dnbnord.lt/Lietuvosekonomikosperspektyvos/2006;
www.verslas.banga.lt/Ekonomisto komentaras: ką daryti, kad klestėtų Lietuvos ekonomika;
www.stat.gov.lt/infliacijos ir BVP rodiklių statistika.
Kursinis darbas susidės iš dviejų dalių: teorinės ir praktinės. Pirmojoje darbo dalyje aptarsiu teorinius aspektus, susijusius apie marketingo aplinką, o antroje darbo dalyje pateiksiu įmonės ekonominę analizę. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-03-30
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis19 puslapių 
Literatūros šaltiniai5
Dydis85.4 KB
Autoriusinga
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo aplinka parduotuve Mosaic [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 19 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą