Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Reklamos įtaka vartotojo sprendimams: "Maxima"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Reklamos įtaka vartotojo sprendimams: "Maxima"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas: išsiaiškinti Lietuvoje veikiančių "Maxima" prekybos centrų pirkėjų požiūrį į reklamą bei įvertinti šių didžiųjų prekybos centrų reklamos efektyvumą, vykdant reklamos kampaniją. Reklamos samprata, esmė bei istorija. Reklamos tikslai ir funkcijos. Reklamos priemonių parinkimas. Reklamos poveikis vartotojui. Psichologiniai reklamos poveikio aspektai. Psichologinio poveikio metodai reklamoje. Įtaiga. Mėgdžiojimas. Susižavėjimas. Įtikinimas. Įvaizdis. Stereotipas. Reklamos objektai. Reklamos apimčių apžvalga. Tyrimai. Prekybos tinklų "Maxima" reklamos efektyvumo analizė vartotojų atžvilgiu: tyrimo metodika ir organizavimas. Prekybos centrų populiarinimas. Prekybos centro "Maxima" charakteristika. Alytaus prekybos centro "Maxima" vartotojų tyrimo duomenų analizė. Psichologinio poveikio metodai "Maxima" reklamoje. Išvados. Priedas: anketa. Darbas iliustruotas diagramomis.

Ištrauka

Reklama šiandien labai aktyviai skverbiasi į įvairias gyvenimo sritis. Kiekvienas iš mūsų su reklama susiduriame kiekvieną dieną, kiekvieną minutę. Reklamos nepastebėti ar neišgirsti tiesiog neįmanoma. Ji kasdien pasiekia mus namuose, skaitant laikraščius ar žiūrint televizorių, vairuojant automobilį, gatvėje, kino teatre, baruose, klubuose ir kitose įstaigose. Kiekvienas iš mūsų žino, kas yra reklama, tačiau skirtingai supranta ir vertina.
Šio darbo pirmoje dalyje apibūdinsiu reklamą, jos sampratą bei jos poveikį žmonėms. Antroje dalyje (praktinėje) – pateiksiu prekybos centro "MAXIMA" vartotojų analizę.
Pagrindinis tyrimo tikslas – išsiaiškinti Lietuvoje veikiančių "MAXIMA" prekybos centrų pirkėjų požiūrį į reklamą bei įvertinti šių didžiųjų prekybos centrų reklamos efektyvumą, vykdant reklamos kampaniją.
Uždaviniai:
1. Pateikti reklamos esmę bei ypatumus;
2. Sudaryti anketą bei apklausti žmones, išanalizuoti ir apdoroti gautus duomenis;
3. Išsiaiškinti kokį poveikį žmonėms daro prekybos centro reklama;
4. Pateikti išvadas; ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-05-10
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis23 puslapiai 
Literatūros šaltiniai5
Dydis61.74 KB
Autoriusgintaser
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasDoc. D. Remeikienė
Švietimo institucijaAlytaus kolegija
FakultetasVadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Reklamos itaka vartotojo sprendimams Maxima [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 23 puslapiai 
  • Alytaus kolegija / 2 Klasė/kursas
  • Doc. D. Remeikienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą