Šperos.lt > Rinkodara > Drabužių asortimentą formuojantys veiksniai

Drabužių asortimentą formuojantys veiksniai

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.9
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Darbo tikslas: Atlikti drabužių asortimento ir vartotojų elgsenos tyrimą. Prekių asortimentas. Prekių asortimento klasifikavimas. Prekių asortimento formavimą įtakojantys veiksniai. Drabužių asortimento anketinės apklausos analizė. Anketinės apklausos pasirinkimo prielaidos. Anketinės apklausos rezultatų analizė. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

21 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Žemaitijos kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 85.81 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą