Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Drabužių asortimentą formuojantys veiksniai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Drabužių asortimentą formuojantys veiksniai

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas: Atlikti drabužių asortimento ir vartotojų elgsenos tyrimą. Prekių asortimentas. Prekių asortimento klasifikavimas. Prekių asortimento formavimą įtakojantys veiksniai. Drabužių asortimento anketinės apklausos analizė. Anketinės apklausos pasirinkimo prielaidos. Anketinės apklausos rezultatų analizė. Išvados.

Ištrauka

Temos aktualumas: Svarbiausia marketingo tyrimų funkcija yra teikti marketingo sprendimams priimti reikalingą informaciją. Marketingo tyrimų turinį galima apibrėžti keliais aspektais: kaip veiklos procesą, kaip žinių apie marketingo tyrimus visumą, kaip metodų ir priemonių šaltinį.
Marketingo tyrimai – tai marketingo sprendimams reikalingos informacijos paieška, rinkimas, apdorojimas ir interpretavimas.
Šiame drabužių asortimento tyrime mėginu išsiaiškinti kur vartotojai dažniausiai drabužius perka, atkirai išanalizuoti vyrų ir moterų perkamumą. Išsiaiškinti prekių asortimento sąvoką, jos klasifikavimą. Išsiaiškinti veiksnius, kurie įtakoja prekių asortimento formavimą. Ištirti ar dažnai vartotojai lankosi drabužių parduotuvėse. Išsiaiškinti, kokios priežastys labiausiai įtakoja vartotojus renkantis drabužius. Svarbiausia, kad mano tyrimas atskleistų tyrimo praktinio naudingumo kryptis, susumavus tyrimo gautą informacija būtų galima išsiaiškinti vartotojų vartojimo ypatumus sąlygojamus prekių asortimento, kainos ir kokybės.
Objektas: Drabužių asortimentas.
Tikslas: Atlikti drabužių asortimento ir vartotojų elgsenos tyrimą.
Uždaviniai:
1. Apibendrinti prekių asortimento sąvoką ir prekių asortimento formavimą įtakojančius veiksnius.
2. Apibrėžti požymius pagal, kuriuos yra klasifikavimas prekių asortimentas.
3. Išanalizuoti anketinės apklausos duomenis. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-10-14
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis21 puslapis 
Literatūros šaltiniai9
Dydis85.81 KB
AutoriusVaida
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasLukauskas
Švietimo institucijaŽemaitijos kolegija
FakultetasRietavo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Drabuziu asortimenta formuojantys veiksniai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 21 puslapis 
  • Žemaitijos kolegija / 2 Klasė/kursas
  • Lukauskas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą