Pradžia> Rinkodara> Įmonės marketingo tyrimas: prieskonių perdirbimo įmonė UAB "Saldva" Įmonės marketingo tyrimas: prieskonių perdirbimo įmonė UAB "Saldva"Įvadas. Tyrimo objektas. Tyrimo tikslas. Tyrimo uždaviniai. Tyrimo hipotezės. Darbo metodika. UAB "Saldva" ir jos produkcija. Prieskonių mišiniai. Pasaulio virtuvė. Prieskoniai, pagardai, kvapnios žolelės. Įvairūs riešutai, džiovinti vaisiai, kakava ir arbata. Marketingo tyrimų procesas ir etapai. Problemos apibrėžimas. Žvalgomasis tyrimas. Tyrimo metodo parinkimas. Tyrimo apimtis. Duomenų rinkimas. Duomenų analizė. Išvadų ir ataskaitos rengimas. Ieškojimas iki galo. UAB "Saldva" produkcijos populiarumo Kėdainiuose anketos kūrimas ir analizė. Išvados. Marketingo tyrimai yra atliekami norint sėkmingai valdyti didelės apimties komercinę informaciją, suprasti ir analizuoti rinkoje vykstančius procesus. Sprendimo teisingumas labai priklauso nuo turimos informacijos. Taip pat ir valdymo sprendimai reikalauja informacijos, tam ir yra daromas marketingo tyrimas. UAB "Saldva", įmonės gaminamos produkcijos (prieskoniai, pagardai, kvapnios žolelės. įvairūs riešutai, džiovinti vaisiai, kakava ir arbata, prieskoniai ir maisto priedai maisto pramonės gamintojams) populiarumo Kėdainiuose nustatymas reikalingas tam, kad sužinotume kokią vietą šiame mieste užima ši įmonė tarp kitų tokią produkciją gaminančių įmonių, kokia jos gaminamos produkcijos paklausa tarp Kėdainių miesto gyventojų, koks jų skonis ir panašiai. TYRIMO OBJEKTAS - UAB "Saldva" produkcija. TYRIMO TIKSLAS - atlikti UAB "Saldva" produkcijos populiarumo Kėdainiuose marketingo tyrimą. TYRIMO UŽDAVINIAI : 1. supažindinti su UAB "Saldva", jos produkcija; 2. išsiaiškinti marketingo procesą ir etapus; 3. išanalizuoti anketos tyrimo procesą ir svarbą marketingo tyrimuose; 4. atskleisti UAB "Saldva" gaminamos produkcijos populiarumo (nepopuliarumo) priežastis; 5. sužinoti respondentų nuomonę apie UAB "Saldva" produkciją; 6. atlikti UAB "Saldva" produkcijos populiarumo analizę. TYRIMO HIPOTEZĖS: Suformulavusios tyrimo problemą, tikslą bei uždavinius, išskirsime pagrindines tyrimo hipotezes, kurios padės atskleisti UAB "Saldva" produkcijos populiarumą, lyginant su kitomis, tokią produkciją gaminančiomis įmonėmis. 1. išsiaiškinti ar UAB "Saldva" prekių pakuotė yra patogi ir patraukli vartotojams; 2. ar kaina yra prieinama vartotojams; 3. ar tinkamas jos paskirstymas ir rėmimas; 4. ar pirkėjai patenkinti siūloma UAB "Saldva" produkcija.
DARBO METODIKA: Literatūros analizė ir anketinė apklausa. ... Autorius | Aistė |
---|
Viso autoriaus darbų | 2 darbai |
---|
Metai | 2007 m |
---|
Klasė/kursas | 2 |
---|
Mokytojas/Dėstytojas | O. Jocienė |
---|
Švietimo institucija | Kauno kolegija |
---|
Fakultetas | Verslo vadybos fakultetas |
---|
Failo pavadinimas | Imones marketingo tyrimas prieskoniu perdirbimo imone UAB Saldva [speros.lt].doc |
---|
Panašūs darbaiAr šis darbas buvo naudingas?Pasidalink su draugaisPranešk apie klaidą |