Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo planas: kelionės organizatorius UAB "Neoturas"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo planas: kelionės organizatorius UAB "Neoturas"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas: išanalizuoti įmonės marketingo strategijos kūrimo nuoseklumą ir pateikti "Neoturo" marketingo veiksmų ir priemonių planą. Marketingo aplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė–kultūrinė aplinka. Politinė–teisinė aplinka. Mokslinė–technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Kelionių organizatoriaus "Neoturas" marketingo komplekso vertinimas. Teikiamų paslaugų vertinimas. Kainodara. Rėmimo veiksmų ir priemonių vertinimas. Klientų analizė. Konkurentų analizė. Tyrimas ir jo rezultatų analizė. Marketingo komplekso SWOT analizė. Marketingo veiksmų ir priemonių plano rengimas. Marketingo strategijų formulavimas. Marketingo veiksmų ir priemonių planas ir marketingo biudžetas. Išvados.

Ištrauka

Marketingo planas labai svarbus kiekvienai įmonei, todėl kad jis parodo kelią, kaip įdiegti pasirinktą įmonės marketingo strategiją ir kaip pasiekti jos norimus tikslus, padeda kontroliuoti ir prižiūrėti, kaip įgyvendinami užsibrėžti tikslai. Įmonei naudinga turėti marketingo planą, nes tuomet išryškėja esminės problemos, galimybės taip pat darbuotojams lengviau susipažinti su jų pareigomis, atsakomybe, funkcijomis. Turėdama marketingo planą įmonė gali efektyviau paskirstyti savo resursus.
Kursinio darbo marketingo tyrimo objektas yra kelionių organizatorius "Neoturas", kuris sėkmingai veikia Lietuvos turizmo rinkoje. "Neoturas" teikia turizmo paslaugas, organizuoja kelionių paslaugų rinkinius užsienyje. Norint sėkmingai planuoti ir vykdyti įmonės veiklą reikia atlikti įmonės paslaugų ir vartotojų analizę, sudaryti marketingo planą.
Kursiniame darbe mes vertinsime kelionių organizatoriaus "Neoturas" veiklą ir ją įtakojančius veiksnius. Tirsime makroaplinkas, kurios turi įtaką įmonei. Išsiaiškinsime kokias paslaugas "Neoturas" teikia, koks yra paslaugų ir kainų santykis, kokias įmonė pasitelkia rėmimo priemones, į kokį rinkos segmentą orientuojasi, tirsime konkurentus ir galimybes sėkmingai konkuruoti rinkoje, regsime marketingo veiksmų ir priemonių planą.

Darbo tikslas: Išanalizuoti įmonės marketingo strategijos kūrimo nuoseklumą ir pateikti "Neoturo"marketingo veiksmų ir priemonių planą.

Darbo uždaviniai:
1. Apibūdinti marketingo makroaplinkas
2. Įvertinti "Neoturo" marketingo kompleksą;
3. Paruošti marketingo veiksmų ir priemonių planą.

Darbo metodai: darbas parašytas remiantis medžiaga iš vadovėlių bei anketinės apklausos rezultatais. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-01-26
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis30 puslapių 
Literatūros šaltiniai10
Dydis91.78 KB
AutoriusJustina
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasLigeikienė
Švietimo institucijaKauno kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo planas keliones organizatorius UAB Neoturas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

  • 2012-01-04 IP: 88.118.2.100
    Geras sako

    neblogas

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 30 puslapių 
  • Kauno kolegija / 3 Klasė/kursas
  • Ligeikienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą