Įvadas. Klientų lojalumas. Klientų lojalumo tipai. Klientų lojalumo matavimo būdai. Rekomendacijų metodas. Lojalumo auditas. "CustomerScore" tyrimo metodas. Klientų pasitenkinimo laipsnio matavimas. Klientų pasitenkinimo reitingų matavimo įvertinimas. Kliento pasitenkinimo tyrimo sistema. Kliento ilgalaikė potenciali vertė verslui. Klientų lojalumo ugdymo priemonės. Garantijų sistema. Klientų lojalumo vystymas interneto pagalba. Lengvatų bei privilegijų suteikimas klientui. Išvados.
Didžioji dalis šiandieninių sėkmingai veikiančių įmonių turi vieną bendrą bruožą – savo sėkmę grindžia dideliu dėmesiu klientui, nuolat stengiasi pajusti klientą, jį aptarnauti bei patenkinti jo poreikius. Šios įmonės skatina kiekvieną organizacijos narį klientams tiekti puikios kokybės bei didesnės vertės gaminius ir paslaugas bei siekti, kad klientai būtų visiškai patenkinti.
Neabejotina, jog kiekvienai įmonei yra naudinga siekti gerų ilgalaikių ir kuo pastovesnių santykių su klientu. Tačiau lojalių klientų įmonei teikiami privalumai pasiekiami tik tuomet, kai ši sugeba įtikti vartotojui ir išlaikyti jo pasitenkinimą preke ar paslauga. Vartotojų pasitenkinimo ugdymas – sudėtingas procesas visų pirma reikalaujantis nuodugniai išsiaiškinti klientų poreikius, požiūrius ir nuostatas.
Darbo aktualumas. Įmonėms, norinčioms išsikovoti vietą rinkoje, įgauti konkurencinių pranašumų prieš kitas firmas, būtinas sugebėjimas prisitaikyti prie greit kintančios aplinkos, būtinas inovacijų diegimas, bei žinoma - vartotojų patenkinimas. Tokioje dinamiškoje aplinkoje, vartotojas gaudamas daug informacijos apie įvairius produktus bei paslaugas, išsirenka vieną, kuris atitinka jo poreikius bei tenkina lūkesčius. Perpratusi ir numačiusi vartotojų elgsenos kaitą, įmonė gali pirmoji nustatyti paslėptus ir atvirai rodomus jų poreikius, pirmoji gali pradėti gaminti ar prekiauti naujomis poreikius tenkinančiomis prekėmis, teikti savo klientams patraukliausias bei aktualiausias paslaugas. Ilgainiui tai neabejotinai virsta stipriais konkurenciniais pranašumais. Todėl labai svarbus dėmesys turi būti skiriamas vartotojui, jo poreikio tenkinimui.
Temos problema. Neišnagrinėjusios klientų poreikių, požiūrio ir nuostatų į parduodamą prekę ar teikiamą paslaugą, bei nepritaikiusios tinkamos klientų išlaikymo bei lojalumo ugdymo strategijos, įmonės rizikuoja juos prarasti.
Darbo tikslas. Išnagrinėti lojalių klientų įmonei teikiamus privalumus bei išanalizuoti būdus ir priemones padedančias įmonei ugdyti klientų lojalumą bei didinti jų išsaugojimo laipsnį.
Darbo uždaviniai:
1. Pateikti teorinę medžiagą apie vartotojus, bei jų poreikius
2. Pagrįsti vartotojų pasitenkinimo suteikta paslauga naudą bei svarbą įmonei
3. Aptarti vartotojų pasitenkinimo suteikta paslauga matavimo būdus ir jų ypatumus ...