Pradžia> Rinkodara> Marketingo komplekso vertinimo metodika: jaunimo darbo centro paslaugos Marketingo komplekso vertinimo metodika: jaunimo darbo centro paslaugosJaunimo darbo centro atviro informavimo ir konsultavimo paslaugų marketingo komplekso vertinimo metodika. Įvadas. Darbo tikslas – išanalizuoti Jaunimo darbo centro paslaugų marketingo kompleksą ir pateikti paslaugų marketingo komplekso tobulinimo gaires. Paslaugų marketingo komplekso vertinimo metodika. Paslaugų apžvalga. Paslaugų savybės. Paslaugų marketingo komplekso elementų vertinimo principai ir tyrimo metodai. Jaunimo darbo centro paslaugų marketingo komplekso analizė. Klasifikacija. Pasiūlos analizė. Paslaugų dalyviai. Paslaugų teikimo procesas. Paslaugų fizinė aplinka. Paslaugų prieinamumas ir vietos veiksniai. Finansavimo šaltiniai. Komunikacijos priemonių analizė ir vertinimas. Jaunimo darbo centro teikiamų paslaugų. Marketingo komplekso gerinimo matmenys. Išvados. Priedai (3 psl.). Šiuolaikinė ekonomika negali funkcionuoti be tam tikrų ekonominės veiklos taisyklių, normų bei jų įgyvendinimą garantuojančių institucijų. Valstybė tam tikru mastu įvairiais metodais kišasi į ūkinę veiklą bei socialinį gyvenimą. Visa ši valstybinių institucijų veikla savo prigimtimi yra paslaugų veikla. Vadinasi, didelė dalis nekomercinių paslaugų yra valstybinių institucijų ekonominės ir socialinės veiklos rezultatas. Nors valstybinės institucijos ir teikia nemokamas paslaugas, tačiau taip pat kaip ir komercinės įmonės jos priima sprendimus, kad sužadintų reakciją tikslinėje rinkoje, kad tenkintų vartotojų norus ir reikmes bei pasiektų savo tikslus. Būtent toks yra ir Jaunimo darbo centras. Tai vienas iš pirmų Lietuvoje tikslinių darbo centrų, skirtas padėti jaunimui greičiau integruotis į darbo rinką. Siekiant to yra suteikiamos konsultavimo bei informavimo paslaugos, o priklausomai nuo vartotojų poreikių ir kitos su savarankiška paieška susijusios paslaugos. Kadangi įstaiga yra valstybinė ir nesiekianti pelno, todėl teikiamos paslaugos yra nemokamos, o Jaunimo darbo centro veiklą finansuoja valstybė, rengiami projektai ES paramai gauti. Jaunimo darbo centras yra valstybinė įstaiga, todėl ir marketingo priemonių taikymas priklauso nuo valstybės sugebėjimo finansuoti centro veiklą. Norint pritraukti vartotojus, centras privalo rūpintis ne tik komunikacijos priemonėmis, bet ir nuolatiniu paslaugos tobulinimu, kokybišku jos teikimu, darbuotojų kvalifikacijos kėlimu. Teisingai taikomos marketingo priemonės padeda sėkmingai tai įgyvendinti.
Darbo tikslas – išanalizuoti Jaunimo darbo centro paslaugų marketingo kompleksą ir pateikti paslaugų marketingo komplekso tobulinimo gaires. Uždaviniai: • Pristatyti paslaugų marketingo komplekso vertinimo metodiką. • Pateikti Jaunimo darbo centro paslaugų marketingo komplekso analizę. • Įvertinus paslaugų marketingo kompleksą pateikti pasiūlymų jo gerinimui. Analizės objektas – Kauno Jaunimo darbo centras. Tyrimo metodai: antrinių duomenų analizė (mokslinė literatūra, internetas, statistinė analizė), face to face interviu, atviras stebėjimas bei slaptas klientas. Rezultatai: pasinaudojant tyrimo metodais buvo pasiektas tikslas ir sėkmingai išanalizuotas Jaunimo darbo centro paslaugų marketingo kompleksas, o išryškintiems trūkumams ištaisyti pateikta pasiūlymų, kurie būtų naudingi tolimesnei centro plėtrai. ... Autorius | juraciux |
---|
Viso autoriaus darbų | 1 darbas |
---|
Metai | 2007 m |
---|
Klasė/kursas | 3 |
---|
Mokytojas/Dėstytojas | Sližienė |
---|
Švietimo institucija | Kauno Technologijos Universitetas |
---|
Fakultetas | Socialinių mokslų fakultetas |
---|
Failo pavadinimas | Marketingo komplekso vertinimo metodika jaunimo darbo centro paslaugos [speros.lt].doc |
---|
Panašūs darbai- Kursiniai darbai
- 37 puslapiai
 - Kauno Technologijos Universitetas / 3 Klasė/kursas
- Sližienė
- 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?Pasidalink su draugaisPranešk apie klaidą |