Rinkodaros komplekso modelis: bitininkystės ūkis "X". Įvadas. Tikslas – išnagrinėti rinkodaros kompleksą ir pasirinkus bitininkystės ūkį, atlikti jo veiklos apskaitos analizę bei išanalizuoti pasirinkto bitininkystės ūkio rinkodaros komplekso modelį. Bitininkystės verslo plėtros galimybės Lietuvoje. Bitininkystės verslo reikšmė. Bitininkystės ūkio problemos. Parama ir jos sąlygos bitininkystės verslui. Lietuvos ir pasaulinė bitininkystės produktų rinkos. Bitininkystės ūkio "X" ekonominės veiklos charakteristika. Rinkodaros valdymo ypatumai ir rinkodaros komplekso elementų analizė bitininkystės ūkyje "X". Rinkodaros komplekso esmė ir jo elementai. Produktas ir jo klasifikacija. Produkto kaina ir ją lemiantys veiksniai. Prekių paskirstymo esmė ir reikšmė. Rėmimo politika ir jo tikslai rinkoje. Bitininkystės ūkio "X" ekonominės veiklos charakteristika, rinkodaros valdymo ypatumai ir rinkodaros komplekso elementų analizė. Rinkodaros komplekso modelis bitininkystės ūkyje "X". Išvados.