Įvadas. Darbo tikslas – išanalizuoti ir apžvelgti Šiaulių rajono savivaldybės Kultūros centro Naisių filialo teikiamas kultūrines paslaugas ir jų poreikius. Paslaugų marketingo komplekso ypatumai: teoriniai aspektai. Paslaugų marketingo esmė. Paslaugų marketingo savybės. Paslaugos teikimo sistema. Marketingo tipai ir funkcijos. Paslaugų kokybės prigimtis. Kiti paslaugų marketingo ypatumus sąlygojantys veiksniai. Paslaugų marketingo kompleksas. Metodologija. Tyrimo tikslas ir metodika. Respondentų demografinės charakteristikos. Šiaulių rajono savivaldybės kultūros centras Naisių filialo paslaugų komplekso analizė. Naisių filialo paslaugų charakteristika. Naisių filialo paslaugų vartotojų poreikiai. Naisių filialo paslaugų naudojamos komunikacijos priemonės. Naisių filialo strateginio valdymo stiprybės, silpnybės, galimybės ir grėsmės (SSGG). Išvados. Priedai (Anketa).