Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Konkurencinio marketingo sprendimai: AB "Šilutės baldai"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Konkurencinio marketingo sprendimai: AB "Šilutės baldai"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132
Aprašymas

Įvadas. Trumpa AB "Šilutės baldai" charakteristika. Įmonės konkurencinio pranašumo nustatymas. AB "Šilutės baldai" rinkos. AB "Šilutės baldai" marketingo veiklos analizė. Prekių paskirstymas. Prekių rėmimas. Makroaplinkos analizė. AB "Šilutės baldai" konkurencinio pranašumo įgijimo. Galimybės. Rinkos patrauklumas. Konkurentų stiprybės ir silpnybės. Prekių konkurencingumas. Konkuravimo strategijos parengimas. Konkuravimo strategija. Marketingo strategija. Konkurentų atsakomųjų veiksmų nustatymas. Alternatyvios strategijos ir konkurentų reakcija. Kokybės strategijos įtaka įmonės pelnui. Išvados.

Ištrauka

Aktualumas. Nuolat gerėjanti Lietuvos ekonominė situacija, skatina vis naujų įmonių kūrimąsi. Stiprėjanti konkurencija priverčia bendroves ieškoti būdų, kaip išsaugoti užimamas pozicijas bei plėsti savo rinkos dalį. Tokios konkurencinės rinkos sąlygos skatina įmones kurti veiklos strategijas, kurių dėka numatoma įmonės veiklos kryptis bei ją veikiančios išorinės sąlygos. Norint sėkmingai konkuruoti rinkoje, reikia įdėti nemažai pastangų bei kapitalo naujų technologijų įdiegimui, vartotojų poreikių išsiaiškinimui bei tuos poreikius atitinkančios produkcijos sukūrimui.
Darbo uždaviniai:
1. Nustatyti AB "Šilutės Baldai" padėtį rinkoje ir įvertinti konkurencinius pranašumus;
2. Nustatyti įmonės konkurencinio pranašumo įgijimo galimybes;
3. Išanalizuoti konkuravimo, marketingo strategijas;
4. Apžvelgti AB "Šilutės Baldai" konkurentų atsakomuosius veiksmus.
Darbo tikslas. Šiuo darbu siekiama išanalizuoti AB "Šilutės Baldai" konkuravimo strategijos sprendimus.
Darbo objektas. Šio darbo tyrimo objektas – AB "Šilutės Baldai" marketingo veiklos analizė.
Darbo metodai: mokslinės literatūros ir kitų informacijos šaltinių analizavimas.
Šio darbo pradžioje pateikėme trumpą AB "Šilutės Baldai" charakteristiką, marketingo veiklos analizę. Įvertinant konkurencinį pranašumą, apžvelgėme ekonominę, politinę – teisinę, socialinę – kultūrinę ir kt. aplinkas, išanalizavome bendrą konkurencinę situaciją, įvertinome konkurentų galimybes, pateikėme SSGG analizę. Įvertinus analizės rezultatus, parengėme konkuravimo strategiją bei numatėme konkurentų atsakomųjų veiksmų planą. Darbo pabaigoje pateikėme pasiūlymus, kokias konkuravimo strategijas įmonė turėtų naudoti ateityje.
Darbo struktūra. Darbą sudaro: 32 puslapiai, 9 lentelės, 4 paveikslai, 10 pozicijų literatūros sąraše. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-12-30
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis28 puslapiai 
Literatūros šaltiniai10
Dydis134.35 KB
AutoriusSvetlana
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2008 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasRūta Puidokaitė-Savickienė
Švietimo institucijaUtenos kolegija
FakultetasVerslo ir technologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Konkurencinio marketingo sprendimai AB Silutes baldai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 28 puslapiai 
  • Utenos kolegija / 2 Klasė/kursas
  • Rūta Puidokaitė-Savickienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą