Įvadas. Darbo tikslas - išsiaiškinti, kokios galimybės mažoms specializuotoms parduotuvėms išlikti rinkoje konkurencingomis didiesiems prekybos centrams. Teorinė asortimento formavimo ypatumų analizė. Prekė. Prekių asortimentas. Prekių klasifikavimas. Kaina. Kainų politikos ir tikslų nustatymas. Kaštų poveikis kainai. Kainos nustatymo metodai. Paskirstymas. Paskirstymo kanalai. Rėmimas. Rinka. Suvenyrų asortimento formavimo ypatumų analizė. Įmonės charakteristika. Tyrimo metodologija. Suvenyrų tyrimas. Suvenyrų grupė. Suvenyrų klasifikavimas. Vartotojų tyrimas. Respondentų demografinės, socialinės charakteristikos. Vartotojų elgsenos perkant suvenyrus tyrimo rezultatai. Rinkos tyrimas. Rinkos pozicionavimas ir pardavimų prognozė. Konkurencinės aplinkos tyrimas. Konkurentų analizė. Konkurencinių pranašumų nustatymas. Išvados ir rekomendacijos. Priedas (anketa).