Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo tyrimas: ekonomiškų lempučių paklausa
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Marketingo tyrimas: ekonomiškų lempučių paklausa

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas – ekonomiškų lempučių paklausos tyrimo pagalba išsiaiškinti ar šios lemputės yra paklausios vartotojų tarpe. Tyrimo metodo pagrindimas. Imties dydžio nustatymas. Prekės tyrimas. Prekės grupės. Prekių klasifikavimas. Kainodara. Vartotojų tyrimas. Vartotojo elgesio rinkoje tyrimas. Rinkos tyrimas. Rinkos paklausos įvertinimas. Rinkos pozicionavimas. Pardavimų prognozė. Konkurencinės aplinkos tyrimas. Konkurentų analizė. Konkurencinių pranašumų nustatymas. Išvados ir pasiūlymai.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-04-15
DalykasRinkodaros tyrimas
KategorijaRinkodara
TipasTyrimai
Apimtis24 puslapiai 
Literatūros šaltiniai18 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis93.97 KB
Autoriusingriulis
Viso autoriaus darbų18 darbų
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasO. Junevičienė
Švietimo institucijaKauno kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word ekonomisku lempuciu paklausa [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Tyrimai
  • 24 puslapiai 
  • Kauno kolegija / 2 Klasė/kursas
  • O. Junevičienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą