Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo tyrimas: automobilių priežiūros paslaugos

Marketingo tyrimas: automobilių priežiūros paslaugos

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
10.0
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Darbo tikslas – apžvelgti, literatūros šaltiniuose pateiktus, marketingo tyrimų teorinius aspektus bei atlikti įmonės marketingo tyrimą. Marketingo tyrimų teoriniai aspektai. Marketingo tyrimų samprata ir reikšmė. Marketingo tyrimų kilmė. Marketingo tyrimų panaudojimas. Marketingo tyrimo reikalavimai. Marketingo tyrimo tipai. Tyrimo plano sudarymas. Antrinių duomenų rinkimas.Pirminių duomenų rinkimas. Įmonės marketingo tyrimas. Tyrimo objekto aprašymas ir marketingo tyrimo. problemos formulavimas. Tyrimo tipo parinkimas. Duomenų rinkimo metodo bei formos parinkimas. Atrankos būdo parinkimas ir imties dydžio nustatymas. Duomenų rinkimas. Duomenų analizė ir interpretavimas. Hipotezių tikrinimas. Išvados ir pasiūlymai. Priedas (anketa).
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Tyrimai
Kategorija:
Apimtis:

12 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno Technologijos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 68.41 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą