Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Prekės ženklo rėmimo analizė "Impuls"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Prekės ženklo rėmimo analizė "Impuls"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950515253545556575859
Aprašymas

Anotacija lietuvių kalba. Summary. Įvadas. Paveikslų, lentelių ir diagramų sąrašas. Profesinių kompetencijų sąrašas. Prekės ženklo samprata. Iš prekių ženklų istorijos. Prekės ženklo sąvoka. Prekės ženklo reikšmė įmonės veiklai. Prekės ženklo registravimo ypatumai. Rėmimo komplekso teoriniai aspektai. "Impuls" prekės ženklas ir jo rėmimas praktiniu aspektu. Teikiamų paslaugų analizė. Įmonės organizacinė struktūra. Prekės ženklo rėmimas. Rėmimo tyrimas. Apskaitos ir kontrolės sistema. SSGG analizė. Išvados ir pasiūlymai. Priedai (8 psl.).

Ištrauka

Temos aktualumas. Prekės ženklo įtaka versle yra nemaža, nes kartais tik dėl prasto skonio prekės ženklo verslo sėkmė gali būtų sužlugdyta, arba atvirkščiai – geras, puikiai įstringantis vartotojų sąmonėje firmos ženklas gali žymiai padidinti jos gaunamas pajamas.
Prekės ženklas turi gilias amžių tradicijas, tačiau ir šiuo metu pasižymi tam tikrais subtilumais, kurie svarbūs žinoti įmonei, kuriančiai savą prekinį ženklą. Štai tuo ir paaiškinamas šios nagrinėjamos temos aktualumas.
Tam, kad ištirti konkrečios įmonės prekės ženklo sudarymo tradicijas, būtina žinoti prekės ženklo teorinę sampratą, žinoti, kaip jo sudarymo tradicijos pasireiškia mūsų valstybėje, ir tik paskui pereiti prie nagrinėjamos įmonės, kuri šiuo atveju yra prekės ženklas "Impuls". Darbe buvo panaudota gausi teorinė - bendramokslinė medžiaga iš literatūros bei Interneto šaltinių ir stebėjimo būdu surinkta informacija apie analizuojamą įmonę ir jos prekinį ženklą.
Gali būti taip, kad įmonė turintį gerą prekės ženklą siūlo gerą prekę arba paslaugą, yra jai nustačiusi tinkamą kainą ir naudoja pakankamai tobulą paskirstymo sistemą, tačiau norimos pardavimo apimties vis tiek greitai nepavyksta pasiekti. Tai ypač akivaizdu šiandieninės intensyvios konkurencijos sąlygomis, kai daugelis konkurentų siūlo gana panašias prekes, paslaugas. Labiausiai tikėtina tokios problemos priežastis – potencialūs pirkėjai tik atsitiktinai sužino apie prekę, paslaugą, nėra informuoti apie siūlomos prekės, paslaugos privalumus, neskatina jos pirkti. Tada tenka imtis specialių veiksmų, kurie užpildytų šią spragą. Tam tarnauja marketingo komplekso elementas - rėmimas. Būtent todėl bus atskleistas "Impuls" prekės ženklo rėmimo procesas.
Rėmimo priemonės ir jų pasirinkimo kriterijai turi didelę reikšmę įmonės veiklos rezultatams, todėl yra nuolat nagrinėjamos marketingo specialistų, o juo siekiamų tikslų ir strategijų detali analizė niekada nepraranda aktualumo. Rėmimas nuo kitų marketingo komplekso elementų skiriasi dalyvavimo komunikaciniame procese laipsniu. Komunikacinis sprocesas ir valdymas susideda iš keturių pagrindinių rėmimo priemonių: pardavimo skatinimas, asmeninis pardavimas, reklama, ryšiai su visuomene. Kiekviena rėmimo veiksmų rūšis turi tam tikrų savitų bruožų, nuo kurių priklauso jų taikymas. Trumpai aptarsime kiekvieną iš šių rėmimo būdų.
Reklama mūsų dienomis neabejotinai tampa viena labiausiai taikomų rėmimo priemonių visose veiklos sferose. Reklama - tai užsakovo apmokamas prekes ar paslaugas pristatančios ir remiančios informacijos neasmeniškas pardavimas.
Šio darbo objektas - IMPULS Sporto ir pramogų parko lankytojai ir darbuotojai
Šio darbo dalykas – prekės ženklo rėmimo analizė
Šio darbo (tyrimo) tikslas – išnagrinėti sporto ir pramogų parko paslaugas teikiančios įmonės prekės ženklo vystymo strategiją. Kad tikslas būtų įvykdytas, būtina įvykdyti sekančius uždavinius.
Šio darbo uždaviniai:
1. Pateikti prekės ženklo atsiradimo istoriją;
2. Parodyti prekės ženklo reikšmę įmonės veiklai;
3. Aptarti prekės ženklo registravimo ypatumus;
4. Pateikti rėmimo komplekso teorinius metodus;
5. Pateikti tos įmonės išsamią charakteristiką;
6. Išnagrinėti konkrečios įmonės prekės ženklo rėmimą:
7. Išnagrinėti prekės ženklo vystymo tradicijas nagrinėjamoje įmonėje
8. Pateikti anketinės apklausos rezultatus, apibendrinimus bei išvadas.

Darbe naudoti metodai:
1. Literatūros šaltinių analizė
2. Internete pateiktos medžiagos analizė
3. Anketinės apklausos duomenų analizė
4. Palyginimo duomenų išvados.

Šaltinių apžvalga. Darbo autorė analizuodama pasirinktą temą remiasi spacialiąją literatūra pvz. R. Virvilaitė " Marketingas", R. Urbanskienė, R.Vaitkienė " Prekės ženklo valdymas", V. Dubinas "Vadybos sprendimų realizavimas šiuolaikinėmis sąlygomis" ir daugelių kitų autorių, nes apie rėmimą pasisakoma ganėtinai daug. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-05-04
DalykasRinkodaros diplominis darbas
KategorijaRinkodara
TipasDiplominiai darbai
Apimtis55 puslapiai 
Literatūros šaltiniai18 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis1.51 MB
Autoriusoliuncyk
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2009 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasS. Gečys
Švietimo institucijaTarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla
FakultetasVadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Prekes zenklo remimo analize Impuls [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Diplominiai darbai
  • 55 puslapiai 
  • Tarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla / 3 Klasė/kursas
  • S. Gečys
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą