Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įmonės verslo aplinka: prekyba automobilių kosmetikos prekėmis UAB "Emolita"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės verslo aplinka: prekyba automobilių kosmetikos prekėmis UAB "Emolita"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930
Aprašymas

Anotacija. Įvadas. Darbo tikslas – išanalizuoti įmonės verslo aplinką, atlikti vartotojų nuomonės tyrimą ir parengti marketingo planą. Rinkodaros aplinkos elementai. Rinkos tyrimas, jos parametrai bei perspektyvų analizė. Tikslinės rinkos segmentavimas bei galimos rinkodaros strategijos. Rinkodaros komplekso elementai, jų naudojamos strategijos. Rinkodaros plano dalys. Pardavimų prognozavimas. Uab "emolita" rinkodaros veiklos planas. Įmonės veikla. Verslo aplinkos analizė. Mikroaplinkos analizė. Perspektyvų analizė. Vartotojų nuomonės analizė. Įmonės tikslinė rinka. Rinkodaros komplekso elementų analizė. Išvados. Priedai (anketa).

Ištrauka

Rinkodara tebelieka ta verslo veiklos sritis, kurios tikslas yra išsiaiškinti organizacijos kliento poreikius bei pageidavimus ir nuspręsti, kurias rinkas organizacija gali geriausiai aptarnauti. Tai padeda sukurti atitinkamus produktus, paslaugas bei programas, kad aptarnauti šias rinkas. Rinkodaros tikslas yra pelningai siekti kliento pasitenkinimo, užmezgant su juo vertingus ryšius.
Krizės sąlygomis, kiekviena įmonė norinti išlikti šioje paslaugų sferoje, turi imtis daugybės įvairių veiksmų, kurių didžioji dalis turėtų būti priskiriama marketingui. Norint plėsti savo verslą, labai svarbu parengti gerai apgalvotą, perspektyvų marketingo planą, kuris leistų įgyvendinti įmonės keliamus tikslus ir vizijas.
Darbe naudojami metodai - tai mokslinės literatūros analizė, aprašomasis metodas naudojamas siekiant aprašyti esamą įmonės situaciją. Įmonės verslo mikro ir makro analizė, anketinė apklausa.

Darbo objektas – UAB "Emolita" rinkodaros plano parengimas.
Problema – įmonė neturi marketingo plano.
Darbo tikslas – išanalizuoti įmonės verslo aplinką, atlikti vartotojų nuomonės tyrimą ir parengti marketingo planą.
Šio tikslo įgyvendinimui iškeliami tokie uždaviniai:
1. Išanalizuoti mokslinę literatūrą ir pateikti svarbiausius teorinius teiginius ir sprendimus analizuojama tema;
2. Apibrėžti įmonės misiją ir tikslus;
3. Atlikti įmonės verslo aplinkos analizę, atlikti SSGG analizę ir perspektyvų tyrimą;
4. Atlikti vartotojų apklausą;
5. Atlikti įmonės produkcijos ir paslaugų vartotojų segmentavimą, apibrėžti įmonės tikslinę rinką;
6. Parengti UAB "Emolita" rinkodaros planą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-12-13
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis26 puslapiai 
Literatūros šaltiniai4
Dydis62.64 KB
AutoriusTomas
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2010 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasV. Tamulienė
Švietimo institucijaVilniaus kooperacijos kolegija, VšĮ
FakultetasKauno skyrius
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones verslo aplinka prekyba automobiliu kosmetikos prekemis UAB Emolita [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

  • 2011-10-06 IP: 89.117.253.47
    vanda sako

    super man tokio ir reikojo statistikos darbelio saunuolis kad idejai!!!!!! :-D

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 26 puslapiai 
  • Vilniaus kooperacijos kolegija, VšĮ / 3 Klasė/kursas
  • V. Tamulienė
  • 2010 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą