Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Socialinio marketingo sprendimai mažinant mobiliųjų telefonų poveikį sveikatai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Socialinio marketingo sprendimai mažinant mobiliųjų telefonų poveikį sveikatai

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas – socialinio marketingo praktinio taikymo planą, aktualiai socialinei marketingo problemai išspręsti. Socialinio marketingo problematika bei metodologijos analizė. Socialinio marketingo problemos aktualumas. Elgsenos keitimo teorijų analizė. Socialinio marketingo empiriniai tyrimai. Socialinio marketingo tyrimai tarptautiniu mastu. Socialinio marketingo eksperimentų rezultatai. Socialinio marketingo tyrimai Lietuvoje. Socialinio marketingo sprendimų tikslinė auditorija. Socialinio marketingo koncepcijos projektas. Socialinio marketingo tikslai. Socialinio marketingo planas. Socialinio marketingo plano įgyvendinimo etapai. Socialinio marketingo kompanijos vertinimas. Išvados.

Ištrauka

Klestinti mobiliojo ryšio industrija kone kasdien reklamuoja naujus, tobulus, gudrius mobiliuosius telefonus. Ar, tapęs nepakeičiamu gyvenimo atributu, mobilusis telefonas yra tikras mūsų draugas? Apie jo grėsmingą poveikį ir daromą žalą žmogaus organizmui vis garsiau prabyla mokslininkai. Kartais nepatogią tiesą mobiliojo ryšio industrijai išrėžia menininkai.
Mobilusis telefonas – puiki komunikacijos priemonė, tačiau naudojama ne pagal paskirtį. Jis skirtas perduoti informaciją, o ne lieti jausmus, kas būdinga jaunimui. Žmonės kalba vis ilgiau, o ryšių operatoriai skatina ir ragina tai daryti. Antenos keliamos ten, kur negalima jų kelti – prie vaikų darželių, mokyklų, prie gyvenamųjų namų.
Pagrindinis darbo tikslas – socialinio marketingo praktinio taikymo planą, aktualiai socialinei marketingo problemai išspręsti.
Darbo uždaviniai tikslui pasiekti:
• Socialinės marketingo problemos aktualumas ir jos analizė.
• Tikslinės auditorijos marketingo sprendimams pasirinkimas ir aprašymas.
• Socialinio marketingo sprendimų įgyvendinimas.
• Socialinio marketingo sprendimų įvertinimas.
Pagrindinis dėmesys šiame darbe bus skiriamas glaustam ir aiškiam susidariusios socialinio marketingo problemos pateikimui, siekiant išanalizuoti elgesio teorijas ir paskatinti į mobiliųjų telefonų poveikį orientuotą tikslinę grupę (vaikai ir nieščiosios moterys) laikytis mobiliojo telefono naudojimosi rekomendacijų.
Rašant darbą remtasi įvairių formų dokumentais: knygomis, statistine informacija, anketa (anketavimu), straipsnių publikacijomis, internetiniais puslapiais. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2011-02-03
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis27 puslapiai 
Literatūros šaltiniai28 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis578.89 KB
Autoriusafrokyra
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2010 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasŽemaitis
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Socialinio marketingo sprendimai mazinant mobiliuju telefonu poveiki sveikatai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 27 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Žemaitis
  • 2010 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą