Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo planas: svečių namai "Audenis"
   
   
   
-2
naudingas 0 / nenaudingas -2

Marketingo planas: svečių namai "Audenis"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142
Aprašymas

Įvadas. Svečių namų "Audenis" dabartinės situacijos analizė. Strateginio marketingo plano paslaugų įmonei schema. Svečių namų "Audenis" vizija, misija ir tikslai. Makroaplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė-kultūrinė. Teisinė - politinė aplinka. Technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Mikroaplinka. Rinkos analizė. Konkurentų analizė. Marketingo komplekso elementų analizė (7P). Naujo svečių namų "Audenis" marketingo plano formavimas. Marketingo tikslai. Marketingo strategijos. Konkuravimo būdo strategija. Rinkos aprėpimo strategija. Marketingo komplekso formavimas. Veiksmų planas 2011 metams. Marketingo plano 2011 metams preliminarus biudžetas. Marketingo plano kontrolė. Išvados. Priedas (1).

Ištrauka

"Audenis" – tai vieninteliai svečių namai Birštone ir jo apylinkėse. Birštono svečių namų "Audenis" istorija prasidėjo1999 m. įkūrus UAB "Kauteksa". 2001 m. birželio 20 d. įmonė Birštone, Lelijų g. įsigijo pastatą, kuris per metus buvo rekonstruotas į svečių namus – pastato plotas išaugo nuo 250 m² iki 600 m². , investuota maždaug 1 200 000 Lt. Rekonstrukcija baigta 2002 m. gruodžio mėn. Svečių namai "Audenis" yra Birštono kurorte, įsikūrusiame Didžiųjų Nemuno kilpų regioninio parko centre. Būdamas geroje geografinėje padėtyje, Birštonas sulaukia svečių ne tik iš Lietuvos, bet ir iš užsienio. 2003 m. Birštone atidarius svečių namams "Audenis" juose pradėjo veikti maitinimo paslaugas teikianti kavinė. Tuo metu svečių namai "Audenis" buvo pirma įstaiga, siūlanti aukštesnio lygio nakvynės ir maitinimo paslaugas Birštone. Dabar kurorte išaugo konkurencija atsidarius dar penkiems viešbučiams. Dėl nuolat didėjančios konkurencijos svečių namai "Audenis" turi diegti naujoves pritaikydamas naujus marketingo komplekso elementus.

Darbo objektas. Svečių namai "Audenis"

Darbo tikslas. Suformuoti naują marketingo kompleksą svečių namams "Audenis".

Siekiant užsibrėžto tikslo yra nagrinėjami tokie uždaviniai:
• Išnagrinėti svečių namų "Audenis" vidinę ir išorinę rinkos analizę.
• Apžvelgti svečių namų "Audenis" esamus marketingo komplekso elementus.
• Išsiaiškinti "Audenio" konkuravimo būdo strategiją.
• Suformuoti svečių namams "Audenis" naują marketingo kompleksą.
• Sudaryti veiksmų planą 2011 metams.
• Paruošti marketingo plano kontrolę.

Tyrimo metodai. Siekiant išnagrinėti uždavinius, atliekama literatūros šaltinių analizė ir sintezė, atlikta apklausa, jos analizavimas ir praktinis pritaikymas naujam marketingo kompleksui pritaikyti. Atliekant darbą naudotos internetinės paieškos sistemos ir literatūra, susijusi su svečių namais "Audenis" ir jų konkurentais. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2011-11-10
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis39 puslapiai 
Literatūros šaltiniai13
Dydis298.53 KB
AutoriusRenata
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2010 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasL. Verbauskienė
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
FakultetasKauno humanitarinis fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo planas sveciu namai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 39 puslapiai 
  • Vilniaus Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • L. Verbauskienė
  • 2010 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-2
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą