Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Paskirstymo veiklos ir marketingo kanalų analizė bei tobulinimas: AB "Žemaitijos pienas"
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Paskirstymo veiklos ir marketingo kanalų analizė bei tobulinimas: AB "Žemaitijos pienas"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324
Aprašymas

Marketingo kanalai ir logistika s191 b120. Įvadas. Situacijos analizė. Paskirstymo veiklos analizė. Marketingo kanalų tikslų analizė. Pagrindinių veiksnių analizė. Rinkos veiksniai. Prekės veiksniai. Įmonės veiksniai. Tarpininkų veiksniai. Konkurencijos veiksniai.. Problemos identifikavimas ir tikslų bei uždavinių iškėlimas. Marketingo kanalų tobulinimo sprendimai. Tarpininko parinkimas. Išvados ir rekomendacijos.

Ištrauka

Įmonė, pagaminusi ar įsigijusi prekes, turi jas pateikti pirkėjams. "Paskirstymo vieta" yra trečiasis 4P elementas marketingo plane. Svarbiausias šio elemento uždavinys – pateikti pirkėjams prekes priimtinu jiems laiku, patogioje vietoje, reikiamą kiekį ir tinkamai. Šie uždaviniai yra aktualūs tiek didmeninės prekybos įmonėms, tiek įmonėms vykdančioms mažmeninę prekybą.
Prekių paskirstymo kanalas - tai įmonės arba asmenys, kurie dalyvauja prekių judėjimo nuo gamintojo iki vartotojo procese. Norint tinkamai parinkti prekių judėjimo kanalus, reikia žinoti, kur yra pirkėjai, kiek jų yra ir kokios pardavimo sąlygos rinkoje. Į šiuos iškeltus klausimus gali atsakyti atlikti marketingo tyrimai, kurie padėtų išsiaiškinti įmonės verslo aplinką. Gautų rezultatų dėka galima priimti tikslesnius bei efektyvesnius sprendimus.
Darbo tikslas: Atlikti pasirinktos įmonės AB "Žemaitijos pienas" paskirstymo veiklos analizę ir pateikti pasiūlymus šios veiklos tobulinimui.
Darbo uždaviniai:
1. Atlikti paskirstymo veiklos analizę;
2. Atlikti marketingo kanalų tikslų analizę;
3. Identifikuoti pagrindinius veiksnius darančius įtaką įmonės paskirstymo veiklai;
4. Nustatyti įmonės paskirstymo veiklos problemas;
5. Atlikti marketingo kanalų tobulinimo sprendimus;
6. Pateikti išvadas ir rekomendacijas.


AB "Žemaitijos pienas" - viena didžiausių bei moderniausių pieno perdirbimo bendrovių Lietuvoje, kurioje šiuo metu dirba daugiau kaip 2000 darbuotojų. AB "Žemaitijos pienas" įkurta 1924 metais. Tais metais pradėjo veikti Telšių pieninė, kurios pajėgumas tuo metu buvo vertinamas kaip išties didelis. Pieninėje per metus buvo galima perdirbti apie 5 milijonus tonų pieno, tačiau superkama buvo vos apie 2 milijonus tonų. Dėl šios priežasties pieninei grėsė bankrotas. Siekiant to išvengti, Viešvėnų pieninės atstovams buvo pasiūlyta prisijungti prie Telšių pieninės. Susijungusios pieninės pradėjo veiklą 1935 m. Čia buvo gaminamas sviestas, grietinėlė, varškė bei išrūgų - pieno šampanas. 1957 m. pieno pramonės valdymas Lietuvoje buvo pertvarkytas - buvo sudaryti 5 pieno kombinatai: Vilniaus, Kauno, Šiaulių, Klaipėdos bei Panevėžio. Sustiprėjus kolūkiams, Telšių pieninės veikla suaktyvėjo, atsirado poreikis ją plėsti bei rekonstruoti pastatą. Rekonstrukcija prasidėjo 1958 m. ir buvo atlikta per 2 metus (Žematijos pienas, 2011).
Įmonės pardavimų masto pokyčiai 2007 – 2010 metais pateikti 1 pav. (OMX, 2009; OMX, 2011). ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2012-03-21
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis22 puslapiai 
Literatūros šaltiniai5
Dydis296.64 KB
Autoriusgo_go_mazule
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2011 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasR. Gudonavičienė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Paskirstymo veiklos ir marketingo kanalu analize bei tobulinimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 22 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • R. Gudonavičienė
  • 2011 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą