Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo komplekso programos elementai

Marketingo komplekso programos elementai

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
10.0
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
AB "Vilniaus pergalė" marketingo orientacija. Mikroaplinkos elementai ir kaip įtakoja "Vilniaus Duona" veiklą? Makroaplinkos elementai ir kaip įtakoja X įmonės veiklą? AB "Vilniaus pergalė" rinka Lietuvoje. Vartotojo elgesio (išorės ir vidaus) faktoriai turės įtakos jūsų prekės z pirkimui ir kodėl. Kainos nustatymo strategija. Pateikimo strategija. Rėmimo strategija.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

13 psl.

Lygis:

0 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Failo tipas:

Microsoft Word 53.27 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą