Šperos.lt > Rinkodara > Įmonės rinkodaros komplekso elementų analizė: AB "Malsena"

Įmonės rinkodaros komplekso elementų analizė: AB "Malsena"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.7
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įmonės įkūrimas ir istorija. Prekė. Žaliavos ir medžiagos. Prekės gyvavimo ciklas. Prekių asortimentas. Prekių konkurentabilumas. Naujų prekių kūrimas. Prekės identifikavimas. Prekės įpakavimas. Patrauklumas esamai vartotojų rinkai. Kaina. Kaina ir jos kryptys. AB "Malsena" kainų nustatymo tikslai. AB "Malsena" produkcijos kainynas. Prekių pateikimas. Paskirstymas ir jo kanalai. AB "Malsena" logistika. Rėmimas. AB "Malsena" rėmimo tikslai. AB "Malsena" reklama ir jos priemonės. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

16 psl.

Lygis:

4 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Failo tipas:

Microsoft Word 285.55 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą