Situacijos analizė. AB "ALNA" veiklos tyrimas. AB "ALNA" reputacija. AB "ALNA" tikslai. AB "ALNA" filosofija. AB "ALNA" įvaizdis. AB "ALNA" žmogiškieji ištekliai. AB "ALNA" veikla. AB "ALNA" teikia šias paslaugas. Keletas vien tik 1999–2000 metais vykdytų projektų. "Office 1" prekybos tinklo paslaugų ir produktų įvertinimas. "Office1" prekybos centrų tinklas. "Office1" elektroninės parduotuvės paslaugos. SWOT. Situacijos rinkoje analizė. Rinkos segmentavimas. Rinkos talpumas ir potencialas. Užsienio rinka. Vidaus rinka. Informacinių Technologijų (IT) rinka. Interneto ir e-verslo tendencijos. Vartotojų analizė. Vartotojų charakteristika pagal atliktą anketavimą. Kompiuterių vartotojų analizė. Interneto vartotojų analizė. Konkurentų analizė. Tiesioginiai AB "ALNA" konkurentai. "Office1" e-parduotuvės konkurentai. Biuro prekių asortimentas siauras. PEST analizė. SWOT. Reklaminės kampanijos strategija. Reklaminės kampanijos tikslai ir uždaviniai. Biudžetas. Reklaminė veikla.