Šperos.lt > Rinkodara > Komunikacijos svarba elektroninėje komercijoje

Komunikacijos svarba elektroninėje komercijoje

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.9
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Interneto dalyviai. Interneto techninis aprašymas. Interneto dalyviai. Telekomunikacijų operatorius. Prieigos prie interneto paslaugų teikėjas. Interneto paslaugų teikėjas. Vartotojas. Bendravimo metodai. Elektroninis paštas. Naršymas ir paieška. Naujienų grupės. Leidiniai ir žinynai. Pokalbių svetainės. Elektroninė prekyba. Dalyviai. Elektroniniai sandoriai. Konfidencialumui iškylančios rizikos. Masinės komunikacijos priemonės. Elektroninės spaudos vystymasis. Naujienų pateikimo pokyčiai. MKP internete – "už" ir "prieš". Televizija bei radijas internete. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

16 psl.

Lygis:

0 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 41.31 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą