Įkelti darbą
Šperos.lt
> Rinkodara
> Ryšių rinkodara
Ryšių rinkodara
9.9
(
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
Aprašymas:
I dalis (teorija). Įvadas. Ryšių rinkodaros samprata. Ryšių su vartotojais vadybos sistemos. Vartotojų pasitenkinimo tyrimo metodai. Vartotojų lojalumo samprata. Vartotojų lojalumą skatinantys įmonės veiksmai. Išvados. II dalis (klausimai).
Rodyti daugiau
Darbo tipas:
Referatai
Kategorija:
Rinkodara
Apimtis:
10 psl.
Lygis:
0 klasė / kursas
Švietimo institucija:
Kėdainių "Vilties" vidurinė mokykla (nebeegzistuoja)
Failo tipas:
18.57 KB
Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!
Atsisiųsti šį darbą
Panašūs darbai
Verslo planas: krovinių vežimo paslaugos UAB "Transekspedicija"
Lojalumo Lietuvos gamintojų produkcijai tyrimas
Picerijos maitinimo paslaugų kokybė, vartotojų lūkesčiai ir suvokiama vertė
Paslaugų vartotojų pasitenkinimo ugdymas ir jų išsaugojimo sistemos
Rėmimo veiksmai, jų reikšmė pardavimų skatinimui
Reklama ir rėmimas
Rinkodara (10)
Bendrojo priėmimo į Lietuvos aukštąsias mokyklas duomenų bazės statistinės analizės sistema
Mobiliojo ryšio įmonių vykdomų lojalumo programų tyrimas
Marketingo tyrimas: televizija UAB "Avva"