Šperos.lt > Rinkodara > Ryšių rinkodara

Ryšių rinkodara

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.9
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
I dalis (teorija). Įvadas. Ryšių rinkodaros samprata. Ryšių su vartotojais vadybos sistemos. Vartotojų pasitenkinimo tyrimo metodai. Vartotojų lojalumo samprata. Vartotojų lojalumą skatinantys įmonės veiksmai. Išvados. II dalis (klausimai).
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

10 psl.

Lygis:

0 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kėdainių "Vilties" vidurinė mokykla (nebeegzistuoja)

Failo tipas:

Microsoft Word 18.57 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą