Įvadas. Reklamos samprata ir jos pagrindiniai principai. Reklamos veiklos organizavimas. Lietuvos alaus prekių ženklų konkurencingumas. Prekių ženklas Lietuvos alaus rinkoje. Lietuvos aludarių prekių ženklo konkurencingumo palyginimas. Prekių ženklo konkurencingumo tyrimo išvados. Psichologija reklamoje. Apie muzikalų alų. Moters vaidmuo reklamoje. Reklamos priemonės ir jų klasifikavimas. Reklama spaudoje. Spausdinta reklama. Elektroninių komunikacijos priemonių reklama. Tiesioginio atsako reklama. Kino (video) reklama. Reklama ant transporto priemonių, reklama ore. Išorinė reklama. Demonstracinė reklama. Reklama pardavimo ar paslaugų suteikimo vietose. Reklamos efektyvumo įvertinimas. Ekonominis reklamos efektyvumas. Komunikacinis reklamos efektyvumas (socialinis ir psichologinis). Patarimai efektyviai reklamai. Išvados.