Įkelti darbą
Šperos.lt
> Rinkodara
> Vartotojų elgesį reguliuojantys veiksniai
Vartotojų elgesį reguliuojantys veiksniai
9.4
(
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
Aprašymas:
Įvadas. Vartotojo psichologija. Vartotojo aplinka. Vartotojo elgesį reguliuojantys veiksniai. Pirkimo procesas. Parduotuvės įrengimo reikšmė, tikslai ir strategijos. Parduotuvės funkcinių zonų išdėstymas. Parduotuvės įrengimas. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:
Referatai
Kategorija:
Rinkodara
Apimtis:
13 psl.
Lygis:
2 klasė / kursas
Švietimo institucija:
Vilniaus Universitetas
Failo tipas:
476.85 KB
Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!
Atsisiųsti šį darbą
Panašūs darbai
Parduotuvės įrengimo ir prekių asortimento pateikimo vertinimas: UAB "Kaginta"
Parduotuvės įrengimo ir prekių asortimento pateikimo įvertinimas: UAB "New Yorker Lietuva"
Vartotojo pasirinkimas pirkti
Marketingo planas ir jo analizė: UAB "MAXIMA LT"
Vartotojo elgseną įtakojantys veiksniai
Turizmo reglamentavimas civilinėje teisėje
Kosmetikos rinkos tyrimas: UAB "BIOK"
Lietuvos respublikos darbuotojų saugos ir sveikatos įstatymo nagrinėjimas (2)
Vartotojų elgsenos tyrimas kosmetikos parduotuvėje "Eurokos"
Pirkėjo sprendimo pirkti naujus produktus priėmimas