Įvadas. Tarptautinio marketingo samprata. Įmonės veiklos užsienio rinkose galimybės ir tikslingumo įvertinimas. Užsienio rinkų parinkimo kriterijai. Prognozuojamos užsienio rinkose apimties formavimo veiksniai. Užsienio rinkos konjunktūros analizė. Konkurencijos analizė. Įmonės marketingo galimybių analizė. Tarptautinio marketingo aplinkos tyrimų vieta tarptautinio marketingo tyrimo sistemoje. Užsienio rinkų parinkimo metodai. Tarptautinio marketingo uždaviniai. Ekonominė aplinka. Lietuvos teisinė – juridinė aplinka. Politinė aplinka. Užsienio rinkos segmentavimas. Užsienio rinkos užvaldymas. Bendros veiklos sutartis. Įmonės įėjimo į užsienio rinkas formos. Įmonės įėjimo į užsienio rinkas parinkimas. Trumpa įmonės įėjimo į užsienio rinkas formų charakteristika. Įmonės aprašas. Įmonės produkcija. Įmonės eksportas. Eksporto operacijų organizavimas. Eksportas per tarpininkus vidaus rinkoje. Eksportas pagal kontraktą su užsienio pirkėju. Eksportas per atstovus užsienyje. Eksportas per prekybos atstovybę užsienyje. Išvados ir pasiūlymai. Siūlymai. Išvados. Priedai (4).