Šperos.lt > Rinkodara > Vartotojų požiūris į UAB "Lintel" teikiamą paslaugą 118

Vartotojų požiūris į UAB "Lintel" teikiamą paslaugą 118

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.6
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Paslauga. Kokybės samprata ir jos reikšmė paslaugų valdyme. Bendravimo su vartotojais svarba. Paslaugų kokybės kriterijų vertinimo analizė. Trumpa UAB "Lintel" charakteristika. Vartotojų požiūrio tyrimas į UAB "Lintel" teikiamas paslaugas. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Tyrimai
Kategorija:
Apimtis:

13 psl.

Lygis:

4 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Šiaulių Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 38.24 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą