Šperos.lt > Rinkodara > Prekybos įmonės prekių realizavimo politika

Prekybos įmonės prekių realizavimo politika

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.4
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. UAB "Baltijos tekstilė" veiklos apibūdinimas ir jos plėtros perspektyvos. UAB "Baltijos tekstilė" verslo aplinkos analizė. Makro aplinkos analizė. Rinkos analizė. Konkurentų analizė. Vartotojų analizė. Realizavimo politikos organizavimas. Prekybos vietos pasirinkimo analizė ir vertinimas. Prekių asortimento struktūra ir vartotojų poreikiai. Prekių kainos ir kokybės lygio analizė. Komunikacijos kanalų pasirinkimo analizė. Įmonės konkurencinių pranašumų kūrimas. Išvados ir pasiūlymai.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

22 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 52.79 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą