Šperos.lt > Rinkodara > Įmonės marketingo makroaplinkos analizė: UAB "Samega"

Įmonės marketingo makroaplinkos analizė: UAB "Samega"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.6
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Marketingo makroaplinkos teoriniai aspektai. Marketingo ir makroaplinkos sąvokų apibrėžimai. Marketingo makroaplinkos. Ekonominė aplinka. Socialinė kultūrinė aplinka. Politinė – teisinė aplinka. Mokslinė – technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Praktinė analizė. UAB "Samega" veiklos apibūdinimas. UAB "Samega" makroaplinka. UAB "Samega" misija ir tikslai. UAB "Samega" SSGG analizė. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

22 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Žemaitijos kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 45.37 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą