Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo aplinkos analizė: stipriųjų alkoholinių gėrimų gamintojas AB "Stumbras"

Marketingo aplinkos analizė: stipriųjų alkoholinių gėrimų gamintojas AB "Stumbras"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Darbo tikslas: išanalizuoti AB "Stumbras" marketingo aplinką. AB "Stumbras". Įmonės veiklos aprašymas. Įmonės misija ir vizija. AB "Stumbras" PEST analizė. Politinis – teisinis aspektas. Gamtinis aspektas. Socialinis – kultūrinis aspektas. Technologinis aspektas. AB "Stumbras" Space analizė. AB "Stumbras" mikroaplinka. Vartotojai. Tiekėjai. Konkurentai. AB "Stumbras" "General electric" matrica. AB "Stumbras" "Bostono konsultacinės grupės" matrica. AB "Stumbras" SWOT (SSGG) analizė. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

17 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Panevėžio kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 91.08 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą