Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo tyrimas: telekomunikacijų bendrovė "Omnitel"

Marketingo tyrimas: telekomunikacijų bendrovė "Omnitel"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Tyrimo objektas. Tyrimo objekto apibūdinimas. Aplinkos analizė. Mikroaplinka. Makroaplinka. Problemos formulavimas. Marketingo tyrimo tipo pasirinkimas. Marketingo tikslų ir hipotezių formulavimas. Tyrimo tikslai. Hipotezių formulavimas. Duomenų rinkimo metodo ir formos pasirinkimas. Atrankos būdo pasirinkimas. Imties dydžio nustatymas. Duomenų rinkimas. Duomenų analizė ir interpretavimas. Išvados ir rekomendacijos.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

12 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno Technologijos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 21.33 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą