Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo tyrimas: šampūnas "Head & Shoulders"

Marketingo tyrimas: šampūnas "Head & Shoulders"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
10.0
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Tiriamasis darbas. Įvadas. Darbo tikslas - visapusiškai išanalizuoti produktą ir pateikti savo idėjas apie jo reklamavimą. objektas yra "Head & Shoulders" šampūnas sausai galvos odai nuo pleiskanų "dru scalp". Pirma dalis. Pasirinktos nagrinėti prekės įvardijimas. Trumpas prekės pristatymas. Prekės tikslinė rinka ir potencialių vartotojų bruožai. Autorių sąvokų apibūdinimai. Prekė. Prekės asortimentas. Prekių grupė. Prekių asortimento gylis. Prekių asortimento plotis. Prekių gyvavimo ciklo stadijos. Kainų nustatymą įtakojantys veiksniai. Pasirinktos parduotuvės apibūdinimas. Parduotuvės asortimentas. Prekių linijos. Asortimento gylis. Konkurentai. Konkurentų kainos. Antra dalis. Autorių sąvokų apibūdinimai. Paskirstymas. Tiesioginis paskirstymas. Netiesioginis paskirstymas. Intensyvus paskirstymas. Atrankinis paskirstymas. Išskirtinis paskirstymas. Rėmimas. Komunikacinis procesas. Produkto reklama. Reklamos privalumai. Reklamos trūkumai. Mūsų reklamos sprendimai. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Tyrimai
Kategorija:
Apimtis:

30 psl.

Lygis:

1 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 178.34 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą