Įvadas. Tyrimo problema – neaiški vaistinės "Camelia" pozicija rinkoje. Tiriamoji dalis. Tyrimo metodikos pasirinkimas. Imties, atrankos suformulavimas. Tyrimo plano parengimas. Tyrimo instrumento parengimas. Duomenų apdorojimas ir analizė. Vaistinių įvertinimas pagal kriterijus. Mažiausios kainos. Daug akcijų. Geografinis pasiskirstymas. Geriausias aptarnavimas. Kaip dažnais lankotės vaistinėje "Camelia"? Vyresnio amžiaus žmonių lankymasis vaistinėje. Kokios priežastys lemia jūsų apsilankymą vaistinėje? Kam dažniausiai perkate vaistus? Vaistinės "Camelia" įvertinimas pagal pateiktus kriterijus. Geografinė padėtis. Aptarnavimas. Ar sutinkate su pateiktais teiginiais? Vaistinėje "Camelia" mažiausios kainos. Vaistinė "Camelia" yra daug reklamuojama. Daug ir dažnai besikeičiančios akcijos. Didelės nuolaidos atsiskaitant nuolaidų kortele. Su kuriuo pateiktu šūkiu Jums asocijuojasi vaistinė "Camelia". Kryžminė respondentų amžiaus ir lyties lentelė. Variacinė vaistinės reklamos ir šūkių lentelė. Koreliacinė vaistinės vietos bei apsilankymo joje lentelė. Jūsų išsilavinimas. Jūsų pajamos. Jūsų socialinė padėtis. Išvados ir rekomendacijos.