Šperos.lt > Rinkodara > Rinkodaros tyrimas: MP3 grotuvų paklausa

Rinkodaros tyrimas: MP3 grotuvų paklausa

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.5
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Tyrimo: tikslas - nustatyti ar tai paklausus produktas Lietuvoje; uždavinys – atlikti MP3 grotuvų statistinę analizę; metodai - atlikti kokybinį ir kiekybinį tyrimą; tyrimo eiga - tyrimas vyko 2008 lapkričio mėnesį. Kiekybinis tyrimas. Tyrimo įvadinė dalis. Praktinė dalis. Pirmasis tiriamas požymis yra lytis. Antrasis tiriamas požymis yra gimimo metai. Trečiasis nagrinėjamas požymis yra pajamos. Ketvirtas požymis yra išsilavinimas. Pirsono X2 suderinamumo kriterijus. Spirmeno (spearman) koreliacijos koeficientas. Amžiaus kriterijus dviems nepriklausomoms imtims. Kokybinis tyrimas. Įvadinė dalis. Praktinė dalis. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Tyrimai
Kategorija:
Apimtis:

25 psl.

Lygis:

8 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Mykolo Romerio Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 89.67 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą