Šperos.lt > Rinkodara > Tarptautinis marketingas (6)

Tarptautinis marketingas (6)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.6
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Pagrindinės prielaidos tarptautiniam marketingui atsirasti? Vidiniai agresyvieji motyvatoriai veiklai užsienyje pradėti. Tarptautinės plėtros kliūtys. Tarptautinio marketingo uždaviniai. Tarptautinio marketingo svarba šiuolaikiniame versle. Ką reiškia įmonės internacionalizacija? Neigiami skverbimo į užsienio rinkas motyvatoriai. Įėjimo į užsienio būdai (pagrindinės trys grupės). Eksporto apribojimai makro lygmenyje. Eksporto apribojimai mikro lygmenyje. Tarptautinių marketingo tyrimų aktualumas. Tarptautinių marketingo tyrimų pritaikymo įvairovė. Tyrimų tipai produkto sprendimo srityje. Klaidos tarptautiniuose marketingo tyrimuose. Tarptautiniai marketingo tyrimai internetu. Tarptautinio marketingo mikroaplinkos samprata. Tarptautinio marketingo makroaplinkos elementai. Socialinė – kultūrinė aplinka. Esmė, trumpas apibūdinimas. Kalba. Esmė, trumpas apibūdinimas. Religija. Esmė, trumpas apibūdinimas. Kultūra. Esmė, trumpas apibūdinimas. Politinė aplinka. Esmė, trumpas apibūdinimas. Teisinė aplinka. Esmė, trumpas apibūdinimas. Bostono konsultacinės matricos padalinių (prekių) tipai. Pagrindiniai strategijų rengimo būdai (modeliai) pagal R. Jucevičių. Pozicionavimo samprata. Pagrindiniai segmentavimo elementai. Pozicionavimo būdai (pagal P. Kotler). Svarbiausi pozicionavimo proceso arba pozicionavimo strategijos sudarymo etapai. Kam būdinga išplėstinė ekonomika. Pereinamosios ekonomikos šalys. Kokios galimybės atsiveria besiformuojančioms rinkoms? Kodėl? Į ką reikia atsižvelgti, vertinant tikrąsias paklausos galimybes? Besikuriančių rinkų rizika. Besiformuojančių rinkų strategijos. Naujo gaminio suvokimas. Naujo gaminio tipai. Vidinės ir išorinės aplinkos veiksnių sąsaja. Vartotojų analizės kriterijai. Įterpimo stadijoje naudojamos marketingo strategijos.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Konspektai
Kategorija:
Apimtis:

14 psl.

Lygis:

5 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Mykolo Romerio Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 27.56 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą