Įkelti darbą
Šperos.lt
> Rinkodara
> Klientų aptarnavimo strategijos
Klientų aptarnavimo strategijos
9.4
(
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
Aprašymas:
Įvadas. Klientų aptarnavimo elementai. Klientų aptarnavimo strategija. Klientų aptarnavimo patikrinimas. Klientų aptarnavimo problemos. Aptarnavimo gerinimas. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:
Namų darbai
Kategorija:
Rinkodara
Apimtis:
6 psl.
Lygis:
3 klasė / kursas
Švietimo institucija:
Klaipėdos valstybinė kolegija
Failo tipas:
18.38 KB
Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!
Atsisiųsti šį darbą
Panašūs darbai
Klientų aptarnavimo strategija
Klientų aptarnavimas
Klientų aptarnavimo kokybės vertinimas: UAB "Westtrans logistic"
Žemaitijos kolegijos bibliotekoje teikiamų paslaugų kokybės ir prieinamumo studentams socialinio tyrimo analizė
Aptarnavimo logistika
Gamybos procesas
Masinio aptarnavimo sistemų teorijos praktinis taikymas
Klientų aptarnavimas, pagrindinės savybės ir reikšmė logistikoje