Šperos.lt > Rinkodara > Reklaminės kampanijos planavimas (2)

Reklaminės kampanijos planavimas (2)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Reklamos tikslai. Kelias į sėkmingą reklamos kampanijos planavimą. Planuojant reklaminę kampaniją, taip pat būtini šie dalykai. Kaip sėkmingai įgyvendinti reklaminę kampaniją. Reklaminės kampanijos uždaviniai. Reklaminės kampanijos formavimasis. Reklamos kampanijos biudžeto formavimas. Svarbiausi terminai. Reklamos kampanijų tipai. Vertinimas. Reklama spaudoje. Reklama per radiją ir televiziją. Kas vis dėl to yra reklaminė kampanija? Išvados. 10 sėkmingiausių dvidešimtojo amžiaus reklaminių kampanijų.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

15 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 24.41 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą