Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įmonės marketingo planas: buitinių šaldytuvų ir šaldiklių gamyba UAB "Snaigė"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės marketingo planas: buitinių šaldytuvų ir šaldiklių gamyba UAB "Snaigė"

  
 
 
12345678910111213141516171819
Aprašymas

Įvadas. AB "Snaigė" charakteristika, tikslai, užimama rinka. AB "Snaigė" istorija ir trumpa charakteristika. AB "Snaigė" misija ir tikslai. Rinkos analizė. Makroaplinkos analizė ir prognozės. Ekonominė aplinka. Politinė - teisinė aplinka. Socialinė - kultūrinė aplinka. Technologinė aplinka. Mikroaplinkos analizė ir prognozė. Konkurencinė aplinka. Tiekėjų analizė. Užsakovų analizė. Vartotojų analizė. AB "Snaigė" vidinės aplinkos analizė. Bostono konsultacinės grupės matrica. Marketingo komplekso elementų analizė. SWOT analizė. Išvados.

Ištrauka

Įmonė nėra izoliuota sistema. Ji atvirai kontaktuoja, bei reaguoja į ją supančią aplinką: vidinę ir išorinę, specialiąją ir bendrąją, geografiniu požiūriu - nacionalinę, vietinę ir tarptautinę. Minėtos aplinkos turi išskirtinius analizės atlikimo būdus. Praktinė įmonių patirtis rodo, kad išorės aplinkos nagrinėjimas yra svarbus procesas, priverčiantis įmonių vadovus išmokti jautriai reaguoti į aplinkos pasikeitimus, o ne vadovautis tiksliais jų apibrėžimais.
Aplinka nėra statiška, stereotipinė - ji dinamiška ir individuali atskirų įmonių požiūriu. Svarbu ir tai, kad nėra įvardintų aplinkos kitimo tendencijų, kurios būtų labai svarbios visoms įmonėms. Be to šios tendencijos visą laiką kinta. Todėl bendrosios aplinkos veiksniai įtakojantys įmonę šiandien rytoj gali tapti specifine įmonės aplinka tiesiogiai veikiančia įmonės strateginius sprendimus. Bendrosios ir specifinės aplinkos veiksniai neturi griežtų ribų, jie įtakoja vienas kitą ir atskirai bei kartu veikia įmonę.
Pokyčiai verslo aplinkoje įpareigoja nuolat peržiūrėti įmonės pozicijas ir perspektyvą bei nepraleisti tinkamo momento pakeisti veiklos kryptį arba ją koreguoti. Taigi verslo eigoje gali atsirasti ir neplanuotų strategijų.
Įmonės susidurdamos su permainomis turi būti lanksčios ir prisitaikančios. Įmonės, kurios nesugeba prisitaikyti - neišlieka.
Šio darbo tikslas yra ištirti, kaip UAB "Snaigė" kontaktuoja su įvairiomis verslo aplinkomis, bei numatytį šios įmonės verslo aplingų prognozes.

1992 m. "Snaigė" buvo įregistruota kaip akcinė bendrovė ir tapo 100 proc. privačia, tačiau pati pradžia - 1963 m., kai šaldytuvų gamykloje buvo sukurti pirmieji septyni buitinių šaldytuvų modeliai. Keturiasdešimties metų patirtis bei faktas, kad "Snaigė" iki šiol yra vienintelė buitinių šaldytuvų ir šaldiklių gamintoja ne tik Lietuvoje, bet Baltijos šalyse, bendrovei atveria dideles galimybes.
Ekologiškumas, ekonomiškumas, patvarumas, funkcionalumas, stilingas dizainas - visos šios savybės sudaro šiuolaikinio kokybiško šaldytuvo sąvoką. AB "Snaigė" privalumas ir stiprioji pusė - nuolatinis mokslo bei technikos pasiekimų ir moderniausių technologijų įdiegimas į gamybą. Todėl dabar čia kuriami ekonomiški, funkcionalūs, ilgalaikiai bei ekologiški gaminiai, kurie patenkina ne tik vietinės rinkos poreikius, bet ir atitinka užsienio rinkų reikalavimus. Analizuojamos bendrovės kokybės valdymo sistema yra įvertinta tarptautinio standarto ISO 9001 sertifikatu, o aplinkos apsaugos vadybos sistema - ISO 14001 sertifikatu. Per metus realizuojama gaminių maždaug už 174 mln. litų. 2003 m. išaugę pardavimai leidžia tikėtis dar didesnės apyvartos šiais metais. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-03-30
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai8
Dydis76.3 KB
AutoriusInga
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas0
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones marketingo planas buitiniu saldytuvu ir saldikliu gamyba UAB Snaige [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą