Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Reklaminės kampanijos kūrimas
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Reklaminės kampanijos kūrimas

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930
Aprašymas

Įvadas. Reklaminės kampanijos esmė ir ypatumai. Situacijos analizė. Reklaminės kampanijos tikslų nustatymas. Reklamos strategija ir priemonių parinkimas. Reklaminės kampanijos biudžeto sudarymas. Reklaminio pranešimo kūrimas. Reklamos nešiklių parinkimas. Ekonominio reklamos efektyvumo įvertinimas. Internetinė reklamos kompanija ir jos planavimas. Reklama internete. Įmonės aprašymas. Įmonės situacijos analizė. Įmonės reklaminės kampanijos tikslai, tipas ir politika. Įmonės reklamos strategija ir priemonių parinkimas. Reklaminės kompanijos biudžeto sudarymas. Reklaminio pranešimo kūrimas. Reklamos nešiklių parinkimas. Ekonominio reklamos efektyvumo įvertinimas. Išvados.

Ištrauka

Pradedant kalbėti apie reklamą internete, iš pradžių reikėtų susipažinti su reklama apskritai, aptarti bent svarbiausius jos bruožus, paskirtį ir reikšmę. Įvade apibrėžiama, kas yra laikoma interneto reklama (arba kompiuterizuota reklama), o taip pat apibendrintai aptariama reklamos bei interneto reklamos svarbą.
Reklama – tai viešas pranešimas, skatinantis parduoti, pirkti, nuomoti gaminius bei paslaugas, skatinantis mintį arba veiklą, kurios pageidauja reklamos užsakovas. Taigi, reklamai yra būdingi du požymiai: specialus jos tikslas – skatinti vartoti reklamuojamą produktą arba vykdyti kokius kitus reklamuotojo užsakymus; atlygintinumas (už reklamą užsakovas kokiu nors būdu atsilygina).
Todėl galima padaryti išvadą, kad reklama dažniausiai būna susijusi su materialine nauda: ja siekiama arba tiesiogiai didinti pelną (plečiant paslaugas, jų vartojimą), arba siekiant užtikrinti ateitį (reklamuojant kompanijos ženklą, vardą, veiklą).
Nuo reklamos priemonės pasirinkimo priklauso kaip ir kam bus pateiktas firmos reklaminis kreipinys, kaip jis bus suprastas bei kokia galėtu būti atsakomoji reakcija. Tinkamų priemonių parinkimą iš dalies galima laikyti reklamos strategija ir taktika. Reklamos priemonių arsenalas yra didelis. Kiekviena jų pasižymi savitomis ypatybėmis, skirtingai veikiančiomis vartotoją (todėl, kad įvairiose priemonėse veikia skirtingi reklaminio kreipinio elementai). Skirtinga ir pasiekiama auditorija. Svarbu, kad pasirinktos reklamos priemonės atitiktų reklamos tikslus, metodikos ir psichologijos reikalavimus. Įmonėje organizuojant platesnio masto reklamos kampaniją, rekomenduojama panaudoti ne vieną, o keletą priemonių.
Šiandien reklama labai sparčiai skverbiasi į įvairias gyvenimo sritis. Aktyvios rinkos sąlygomis, esant didelei prekių ir paslaugų įvairovei, reklama tampa viena svarbiausių esamų ir potencialių pirkėjų, lankytojų ir klientų informavimo, supažindinimo ir susidomėjimą sukeliančių bei įtikinėjimo priemonių. Reklama padeda vartotojui išsirinkti prekę, skatina atskirus pirkėjus, o kartais ir plačius vartotojų sluoksnius įsigyti prekę. Ji padeda formuoti interesus, papročius, nuomonę, įveikti klaidas ir prietarus, tarnauja kultūriniam, moraliniam ir estetiniam žmonių auklėjimui. Reklama apibūdina tų ar kitų prekių naudingumą, jų reikšmę, kainas, asortimentą ir kokybę.
Sparti mokslo ir technikos pažanga, pasaulio globalizacija lemia bei keičia rinkos santykius, didina konkurenciją. Sunkiau ne pagaminti prekę ar paslaugą, o ją realizuoti. Kai prekių gamyba auga sparčiau nei gyventojų perkamoji galia, reklama tampa viena iš svarbiausių priemonių pirkėjams pritraukti ir paveikti taip, kad jie taptų nuolatiniais įmonės produkcijos vartotojais. Reklama tampa viena iš veiksmingiausių konkurencijos priemonių.
Lietuviai nesunkiai perėmė vieną pagrindinių verslo aksiomų - reikia reklamuotis. Deja, teorijai nebuvo laiko - pereita tiesiai prie praktikos. Tačiau daugumai verslininkų reklama vis dar liko kažkokia neaiški pareiga, atimanti pinigus ir nenešanti apčiuopiamos naudos. Ir kokios apčiuopiamos naudos gali tikėtis, spausdindamas savo kvadratinį skelbimą 12-ajame dienraščio puslapyje tarp dvidešimties kitų tokių pat? Gal dėl to reklamos kūrimu nedidelėse firmose dažniausiai užsiima sekretorės ar administratorės, pro šalį einančiam direktoriui tik primindamos: "Tai vėl tą pačią vieta užsakiau. Skelbimą ta patį spausdinsim? Tiks?" Žinoma tiks.
Reklama geriausiai pastebima ir priimama tuomet, kai aiškiai ir agresyviai yra išryškinamos bei pabrėžiamos esminės prekės ar paslaugos savybės, pritraukiančios klientą. Šių savybių atradimas ar atrinkimas tik iš pirmo žvilgsnio atrodo paprasta užduotis: vadovo suvokimas apie produktą gali būti per daug idealistinis ir neatitikti rinkos realijų. Todėl labai rekomenduojama tekstus, pasiūlymus, akcentus derinti su tais, kurie parduoda tą produktą. Reklamos strategijos aptarimas su pardavimo vadybininkais padės atskleisti aktualiausias produkto savybes – jie savo klientams jas kartoja kasdien.
Savo kursiniame darbe reklamos kompaniją pasirinkome www.fotofabrikas.lt , nes ši firma puikiai atitinka mūsų rašomą temą, taigi, kursiniame darbe aprašysime šią kompaniją ir jos planavimą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-04-11
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis28 puslapiai 
Literatūros šaltiniai11
Dydis207.86 KB
AutoriusZina
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Reklamines kampanijos kurimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 28 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą