Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Komunikacinis procesas marketinge
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Komunikacinis procesas marketinge

  
 
 
1234567891011121314151617181920
Aprašymas

Įvadas. Komunikacinio proceso samprata. Komunikacinio proceso dalyviai (elementai). Informacijos siuntėjas. Informacijos kodavimas. Pranešimas. Perdavimo priemonės. Dekodavimas. Informacijos gavėjas. Informacijos gavėjo reakcija (grįžtamasis ryšys). Trukdymai. Marketingo komunikacija. Tikslinė rinka. Antrinė rinka. Vartotojų įtakos grupės. Marketingo aplinkos įtakos grupės. Marketingo komplekso elementai. Elementas "prekė". Elementas "kaina". Elementas "paskirstymas". Elementas "rėmimas". Rėmimo strategijos. Komunikacijos tikslai. Žinojimas. Supratimas. Patikimas. Pirmenybės suteikimas. Įsitikinimas. Pirkimas. Asmeninė komunikacija. Neasmeninė komunikacija. Išvados. Priedas: Praktinė užduotis "Taikome koncepcijas".

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-10-20
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai5
Dydis199.87 KB
AutoriusVitalija
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas1
Failo pavadinimasMicrosoft Word savarankiskas darbas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 18 puslapių 
  • 1 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą