Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įmonės marketingo analizė: drabužių gamyba AB "Utenos trikotažas"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės marketingo analizė: drabužių gamyba AB "Utenos trikotažas"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526
Aprašymas

AB "Utenos trikotažas" misija. Įmonės charakteristika. Įmonės tikslai. AB "Utenos trikotažas" perspektyvų tyrimas. Makroaplinkos analizė. Ekonominė aplinka. Politinė-teisinė aplinka. Konkurentinė aplinka. Gamtos aplinka. Technologinė aplinka. Socialinė - kultūrinė aplinka. AB "Utenos trikotažas" rinkos ir vartotojai. AB "Utenos trikotažas" marketingo komplekso elementų analizė. Prekių ir kainų analizė. Prekių paskirstymo analizė. Prekių rėmimo analizė. SWOT analizė. AB "Utenos trikotažas" tikslinės rinkos. Marketingo tikslai. Marketingo strategija. Konkuravimo būdo strategijos. Marketingo strategijos pagal tikslinę rinką (vidaus ir globaliose rinkose). Marketingo strategijos pagal pozicionavimą (vidaus ir globaliose rinkose). Marketingo strategijos pagal marketingo komplekso elementus (vidaus ir globaliose rinkose). Prekės strategija. Kainos strategija. Paskirstymo strategija. Rėmimo strategija.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-10-31
DalykasRinkodaros analizė
KategorijaRinkodara
TipasAnalizės
Apimtis25 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis55.67 KB
AutoriusIrma
Viso autoriaus darbų9 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word AB utenos marketingas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Analizės
  • 25 puslapiai 
  • Vilniaus kolegija / 3 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą