Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Reklamos priemonių efektyvumo įvertinimas organizacijoje
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Reklamos priemonių efektyvumo įvertinimas organizacijoje

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324
Aprašymas

Įvadas. Reklamos istorinės ištakos. Reklamos sąvokos, funkcijos, tikslai. Reklamos sąvokos. Reklamos funkcijos. Reklamos tikslai. Reklamos rūšys. Šiuolaikinio reklamos proceso ypatumai. Reklamos efektyvumas. Reklamos efektyvumo įvertinimo metodai. Reklamos efektyvumo didinimas komunikacinės elgsenos priemonėmis. TEO "Zebra" interneto vartotojų pokytis, pasirodžius reklamai. Išvados. Priedas (1).

Ištrauka

Reklama mūsų gyvenime atlieką didžiulį vaidmenį. Jos dėka mes sužinome apie naujas prekes, paslaugas, kainas, vykdomas akcijas ir net, reklamos sudominti ir paskatinti, įsigyjame tokį produktą, kurio parduotuvių lentynose net nebūtume pastebėję. Bet reklama naudą duoda ne tik mums vieniems. Naują prekę įdiegti į rinką labai sunku. Juk mes net neatkreipiame dėmesio, ar duonos lentynose atsirado koks naujas gaminys, nes esame įpratę pirkti tą patį produktą. Kol neišvystame naujos reklamos televizijoje, spaudos leidinyje ar pan., tada sužinome apie naują produktą ir svarstome galimybę jį išbandyti. Štai reklamos efektyvumo dėka naujas produktas gali įgyti paklausą. Tad matome, kad reklama naudinga tiek produktus perkantiems, tiek ir produktą reklamuojantiems.
Temos aktualumas. Mes esame linkę prekes pirkti ir rinktis savarankiškai. Tačiau prekių labai daug, visų neįmanoma nei pastebėti, nei įsiminti. Pardavėjai tiesiog turi kovoti už prekių dėmesį- jie nuolat stengiasi pirkėjams ką nors pranešti, aiškinti, raginti, priminti... didžiąją šio darbo dalį įprasta vadinti reklama.
Darbo tikslas
Atskleisti reklamos esmę, jos proceso ypatumus bei supažindinti su efektyvios reklamos sąvoka.
Darbo uždaviniai:
1. Supažindinti su reklamos istorinėmis ištakomis.
2. Apibrėžti reklamos sąvoką, funkcijas ir tikslus.
3. Ištirti reklamos rūšis.
4. Atskleisti reklamos efektyvumo prasmę.
5. Supažindinti su reklamos efektyvumo vertinimo metodais.
6. Paaiškinti koks yra reklamos efektyvumo didinimas komunikacinės elgsenos priemonėmis.
Tyrimo metodai :
1. Mokslinės literatūros analizė. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-11-10
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis22 puslapiai 
Literatūros šaltiniai16
Dydis33.29 KB
AutoriusSimona
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasAsist. I. Beniušienė
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasEdukologijos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Reklamos priemoniu efektyvumo ivertinimas organizacijoje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 22 puslapiai 
  • Šiaulių Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Asist. I. Beniušienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą