Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Reklamos ir reklaminės kampanijos sampratos reikšmė bei jų skirtumai: viešbutis "Auksinės kopos"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Reklamos ir reklaminės kampanijos sampratos reikšmė bei jų skirtumai: viešbutis "Auksinės kopos"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940414243444546474849
Aprašymas

Reklamos ir reklaminės kampanijos sampratos, reikšmė bei jų skirtumai. Metodologiniai reklaminės kampanijos planavimo pagrindai. Situacijos analizė. Reklaminės kampanijos tikslų nustatymas. Reklamos strategija. Reklamos biudžetas. Reklaminės kampanijos grafikas. Reklaminės kampanijos efektyvumo planavimas ir plano koregavimas. Viešbučio "Auksinės kopos" charakteristika ir jo reklamos situacinė analizė. Viešbučio pristatymas. Viešbučio veiklos analizė. Viešbučio teikiamų paslaugų analizė. Viešbučio reklamos priemonių analizė. Spaudos reklamos priemonių analizė. Spausdintos reklamos priemonių analizė. Lauko reklamos priemonių analizė. Demonstracinės reklamos priemonių analizė. Tiesioginės reklamos priemonių analizė. Reklamos biudžetas įmonėje "Auksinės kopos".

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-12-21
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis46 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis94.11 KB
AutoriusRamintas
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaMarijampolės kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word reklama [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 46 puslapiai 
  • Marijampolės kolegija / 2 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą