Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo planas: kelionės organizatorius UAB "Kauno piligrimas"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo planas: kelionės organizatorius UAB "Kauno piligrimas"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637
Aprašymas

Kelionės organizatoriaus UAB "Kauno piligrimas" marketingo planas 2007 metams. Įvadas. Makroaplinkos, darančios įtaką UAB "Kauno piligrimas" veiklai, vertinimas. Ekonominė aplinka. Socialinė kultūrinė aplinka. Politinė teisinė aplinka. Mokslinė kultūrinė aplinka. Gamtinė aplinka. Kelionės organizatoriaus UAB "Kauno piligrimas" marketingo komplekso vertinimas. UAB "Kauno piligrimas" teikiamų paslaugų vertinimas. Kainodara. Rėmimo veiksmų ir priemonių vertinimas. Klientų analizė. Konkurentų vertinimas. Tyrimas ir jo rezultatų analizė. SWOT analizė. Marketingo veiksmų ir priemonių planas. Marketingo strategijų formulavimas. Marketingo veiksmų ir priemonių planas 2007 metams. Išvados. Priedai (2).

Ištrauka

Įmonė, norinti išsilaikyti rinkoje ir pasiekti gerų rezultatų, turėtų sukurti nuoseklią marketingo priemonių taikymo sistemą. Todėl įmonės siekdamos išsilaikyti rinkoje rengia marketingo planus. Marketingo uždavinys yra ne tik surasti klientą, bet ir jį išlaikyti. Rinkos sąlygomis vartotojų poreikiai labai sparčiai kinta, todėl reikia stebėti, analizuoti ir įvertinti marketingo veiksnius įtakojančius įmonės veiklą.
Kursiniame darbe bus įvertinama kelionės organizatoriui UAB "Kauno Piligrimas" įtakojantys marketingo veiksniai, kurie kinta ir gali sukelti įmonei grėsmes arba palankias sąlygas išsilaikyti rinkoje, ir sėkmingai konkuruoti su kitais kelionės organizatoriais.
Darbo tikslas: parengti UAB "Kauno Piligrimas" marketingo planą 2007 metams.
Darbo uždaviniai:
Įvertinti makroaplinkas, darančias įtaką kelionės organizatoriaus vykdomai veiklai;
Įvertinti UAB "Kauno Piligrimas" marketingo kompleksą;
Atlikti anketinę kelionės organizatoriaus "Kauno Piligrimas" apklausą ir susisteminti duomenis;
Atlikti įmonės SWOT analizę;
Parengti marketingo veiksmų ir priemonių planą 2007 metams.
Darbo metodas – atlikta kelionės organizatoriaus "Kauno Piligrimas" klientų anketinė apklausa. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-01-22
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis35 puslapiai 
Literatūros šaltiniai15
Dydis109.7 KB
Autoriuslaima
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasDoc.dr. R. A. Ligeikienė
Švietimo institucijaKauno kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo planas keliones organizatorius UAB Kauno piligrimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 35 puslapiai 
  • Kauno kolegija / 3 Klasė/kursas
  • Doc.dr. R. A. Ligeikienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą