Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Vartotojų jautrumas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Vartotojų jautrumas

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324
Aprašymas

Įvadas. Vartotojų elgsenos koncepcija marketinge. Vartotojų sprendimai ir juos įtakojantys veiksniai. Išoriniai veiksniai, įtakojantys vartotojų elgseną. Vidiniai veiksniai, įtakojantys vartotojų elgseną. Vartotojų prekių pirkimo sprendimų priėmimo procesas. Poreikio suvokimas. Informacijos paieška. Alternatyvų vertinimas. Sprendimas pirkti. Vartotojo elgsena po pirkimo. Vartotojų gamybinės paskirties prekių pirkimo procesas. Išvados.

Ištrauka

Vartotojų elgsenos mokslas yra pakankamai jaunas ir atsirado iš ekonomikos, marketingo ir psichologijos mokslų komplekso, o vėliau apjungė ir kitas teorijas. Šio mokslo pradininku laikomas Engel Dž. ir jo vadovėlis "Vartotojų elgsena". Pagrindinės marketingo teorijos buvo suformuluotos siekiant padidinti įmonės išgyvenimo galimybės šiuolaikinės rinkos sąlygomis. XX a. viduryje tapo akivaizdu, kad pastovios sėkmės garantas – ne tik vartotojo įtikinimas nupirkti prekę, bet ir priversti jį pirkti šias prekes pakartotinai, t.y. išsikovoti vartotojo lojalumą.
Ankščiau pardavėjai galėjo gerai pažinti vartotojus, bendraudami su jais kasdieninės prekybos metu. Bet firmoms ir rinkoms išsiplėtus, daugelis rinkodaros sprendimus priimančių darbuotojų prarado tiesioginį ryšį su savo klientais ir privalo atlikinėti vartotojų tyrimus. Jie išleidžia pinigų daugiau, negu kada nors yra išleidę, kad išstudijuotų vartotojus, stengdamiesi sužinoti kuo daugiau apie jų elgseną. Dirbant šiuolaikinės rinkos sąlygomis, viso pasaulio verslininkai suvokia, kad vartotojas yra "karalius". Suvokimas, kaip ir kodėl žmonės vartoja produktus padeda pardavėjams suprasti, kaip jie galėtų patobulinti savo siūlomas prekes, kokios prekės yra paklausios ir kaip įtikinti vartotojus pirkti jų siūlomus produktus.
Kursinio darbo "Vartotojų prekių pasirinkimas ir jį veikiantys veiksniai" tikslas – teoriniu pagrindu bei praktinių pavyzdžių pagalba išanalizuoti veiksnius įtakojančius vartotojų elgseną pasirenkant prekes ir panagrinėti gamybinės paskirties prekių pasirinkimą.
Darbo uždaviniai:
• vartotojų elgsenos koncepcijos marketingo teorijoje teorinė analizė;
• vartotojų pasirinkimą lemiančių vidinių ir išorinių veiksnių teorinis tyrimas;
• vartotojų prekių pirkimo sprendimų priėmimo proceso etapų teorinė analizė;
• vartotojų gamybinės paskirties prekių pasirinkimo ir jį įtakojančių veiksnių teorinis tyrimas.
Temos aktualumas. Tiek rinkos tyrimas, tiek vartotojo elgsenos tyrimas ieško atsakymų į panašius klausimus, tačiau tiriant rinką daugiau žinių yra sukaupiama apie vartotojo išorines savybes ir iš jų sprendžiama apie jo elgseną. Tuo tarpu vartotojo elgsenos tyrimo tikslas – išsiaiškinti tipiškus individo elgsenos niuansus, sprendimo priėmimo nuoseklumą, vienose ar kitose stadijose įtakos turinčius veiksnius. Taigi, analizuojant vartotojų elgseną, marketingo specialistai privalo:
• žinoti vartotojų poreikius bei jų pirkimo įpročius;
• sugebėti paveikti vartotojus taip, kad šie pirktų būtent jų pagamintas prekes, ir taip, kad jie pirktų kuo daugiau.
Pagrindinis rinkodarininkų klausimas – kaip vartotojai reaguoja į įvairias bendroves naudojamas rinkodaros paskatas (produkto savybes, kainas ir reklamą ir pan.), nes tik tokia bendrovė turi didžiulį pranašumą prieš savo konkurentus, todėl pasirinkta magistro tema yra aktuali. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-04-07
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis23 puslapiai 
Literatūros šaltiniai7
Dydis44.18 KB
AutoriusGintarė
Viso autoriaus darbų9 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Failo pavadinimasMicrosoft Word Vartotoju jautrumas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą