Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo kanalai: įmonė "Gardentime"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo kanalai: įmonė "Gardentime"

  
 
 
1234567891011
Aprašymas

Trumpa įmonės "Gardentime" ir jos prekių charakteristika. Įmonės marketingo kanalai, jų struktūra, įmonės naudojamos paskirstymo strategijos. Įmonės marketingo kanalai ir jų struktūra. Įmonės naudojamos paskirstymo strategijos. Įmonės marketingo kanalų dalyviai ir jų funkcijos. Įmonės marketingo kanalų tikslai. Veiksniai, darantys įtaką įmonės marketingo kanalams. Rinkos veiksniai. Prekės veiksniai. Įmonės veiksniai. Tarpininkų veiksniai. Konkurencijos veiksniai. Būsimieji įmonės marketingo kanalų tikslai ir užduotys. Būsimoji paskirstymo strategija. Būsimosios alternatyvios marketingo kanalų struktūros. Alternatyvių marketingo kanalų įvertinimas pagal du optimalius marketingo kanalo nustatymo metodus. Būsimasis optimalus marketingo kanalas. Tarpininkų įvertinimo kriterijų nustatymas. Išvados ir rekomendacijos.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-04-13
DalykasRinkodaros namų darbas
KategorijaRinkodara
TipasNamų darbai
Apimtis8 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis21.13 KB
Autoriusgroover
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas5
Mokytojas/Dėstytojaslektorė Rasa Gudonavičienė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word marketingo kanalu namu darbas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Namų darbai
  • 8 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 5 Klasė/kursas
  • lektorė Rasa Gudonavičienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą