Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Reklamos priemonių poveikio vartotojams tyrimas
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Reklamos priemonių poveikio vartotojams tyrimas

  
 
 
12345678910111213141516171819202122
Aprašymas

Įvadas. Reklamos esmė, veiklos sritys. Reklamos samprata ir esmė. Reklamos skleidimo būdai. Spaudos reklama. Transliuojamoji reklama. Reklama per televiziją. Radijo reklama. Kino reklama. Reklama internete. Išorinė lauko reklama. Vitrinų reklama. Reklama gatvėse, aikštėse ir stadionuose. Šviesos reklama. Reklama ant transporto priemonių (tranzitinė reklama). Reklamos priemonių poveikio vartotojams tyrimas Tyrimo rezultatų apibendrinimas. Išvados. Rekomendacijos. Priedas (1).

Ištrauka

Reklamos apibūdinimas yra sudėtingas. Nagrinėjant jos sąvoką, randame persipynusius tiek ekonomikos, sociologijos, psichologijos, ir estetikos klausimus. Norint sumaniai naudotis reklama, būtina žinoti jos prigimtį, ir funkcionavimo mechanizmą šiuolaikinėje ekonomikoje.
Reklama apibrėžiama ir kaip ekonominė kategorija. Planingai naudojama kaip informacijos priemonė, reklama tampa tarpininku tarp gamybos, cirkuliacijos ir vartojimo sferų.
Reklamą galima apibrėžti kaip trumpą, emocionaliai nuspalvintą informaciją, nukreiptą į potencialius pirkėjus, kad paskatinti juos atlikti įvairius veiksmus, susijusius su prekių ir paslaugų įsigijimu. Reklama realizuojama remiantis reklamos davėjo, vartotojo ir visos visuomenės tarpusavio interesais. Ji palengvina vartotojui išsirinkti prekę, suteikia kryptingą poveikį atskiriems pirkėjams ir platiems vartotojų sluoksniams. Reklama taip pat padeda formuotis interesams, papročiams, požiūriams, įveikti klaidas ir prietarus, tarnauja kultūriniam, politiniam, moraliniam ir estetiniam žmonių auklėjimui. Ji susijusi su visuomenės nuomonės formavimu. Reklama yra daugiafunkcinė veikla su daug tikslų gali būti siekiama jos pagalba.

Tyrimo problema – ar reklama skatina žmones pirkti prekes ar naudotis paslaugomis?
Tyrimo objektas – reklamos skleidimo priemonės.
Tyrimo tikslas – atskleisti reklamos skleidimo priemonių poveiki prekių ar paslaugų pasirinkimui.
Tyrimo uždaviniai:
1. Pateikti reklamos skleidimo priemonių pagrindinius aspektus.
2. Pateikti reklamos įtaką žmonių pasirinkimui.
Tyrimo metodai:
1. Literatūros šaltinių analizė;
2. Anketinė apklausa;
3. Pirminių duomenų sisteminimas ir analizė;
Darbe atskleistos šios profesinės kompetencijos:
1. Gebėjimas naudotis informacijos šaltiniais;
2. Gebėjimas analizuoti, susisteminti ir vertinti tyrimų duomenis;
3. Gebėjimas priimti sprendimus;
4. Bendrųjų gebėjimų ugdymas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-04-20
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis20 puslapių 
Literatūros šaltiniai10
Dydis53.3 KB
Autoriuslena
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaŠiaulių krašto vadybos, teisės ir kalbų kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Reklamos priemoniu poveikio vartotojams tyrimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 20 puslapių 
  • Šiaulių krašto vadybos, teisės ir kalbų kolegija / 3 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą