Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Prekės ženklo įvaizdžio kūrimas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Prekės ženklo įvaizdžio kūrimas

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142
Aprašymas

Pateikite prekės ženklo įvaizdžio sąvokas (remkitės bent 3-5 autoriais). Išsiaiškinkite jų panašumus ir skirtumus juos lyginant bei pateikite savo apibrėžimą. Scheminis vaizdavimas patartinas. Skirtumai. Panašumai. Prekės ženklo įvaizdis. Atlikti palyginamąjį tyrimą Kauno miesto Vilniaus gatvėje ir Laisvės alėjoje. Abiejose gatvėse pasirinkti po 4-5 parduotuvių vitrinas, jas nufotografuoti (įdėti į priedus) ir palyginti vitrinas pagal: Parduotuvių profilį kiekvienoje gatvėje atskirai, o po to atlikti bendrą palyginimą; Vitrinų įvaizdį – kokios prekės išdėstomos, kokie prekės ženklai, kokie papildomi aksesuarai ir puošmenos; kokio informatyvumo; Vitrinų įvaizdį – kokios prekės išdėstomos, kokie prekės ženklai, kokie papildomi aksesuarai ir puošmenos; kokio informatyvumo. Pateikite savęs įsivaizdavimo (self-image) ir savęs sutapatinimo (self-congruity) sąvokas prekės ženklo teorijoje (kiekvienu atveju remkitės bent 4-5 autoriais). Pateikti savo sąvokas, vaizduoti schematiškai. Aprašyti lyčių klausimą iš savęs pateikimo/suvokimo pozicijų (bent 3 autoriai). Internete surasti ir palyginti bent 5-6 reklaminius tinklapius, kuriuose atsispindėtų lyčių išnaudojimo atvejai. Juos lyginkite, komentuokite, išryškinkite prekės ženklus ir esamą arba galimą jų kritiką. Pateikite 3-4 nufotografuotas Kauno mieste lauko reklamas, kuriose atsispindėtų lyčių išnaudojimo atvejai. Lyginkite, nustatykite prekės ženklus, kokia vartotojų reakcija? Pateikti ir palyginti bent 2 autorių nuomonę apie prekės ženklo įvaizdžio kūrimo procesą. Pateikti visus autorius schematiškai, juos lyginti, pateikti savo sukurtą procesą. Pateikti bent 3 autorių požiūrį į valstybę/šalį kaip į prekės ženklą. Pateikti schematiškai bei sudaryti savo schemą. Surasti ir palyginti bent dviejų pasaulio šalių/valstybių, kaip prekės ženklų, įvaizdžio kūrimo procesą. Pietų Afrikos prekės ženklo įvaizdžio kūrimas. Kanados prekės ženklo įvaizdžio kūrimas. Gautas teorines ir praktines žinias pritaikykite Lietuvos, kaip prekės ženklo, įvaizdžio atvejui. Kaip Lietuvos įvaizdį supranta lietuviai ir užsieniečiai? Nuskenuoti ir/arba nufotografuoti argumentus pagrindžiančius įrodymus, reklamas ir pan.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-05-02
DalykasRinkodaros namų darbas
KategorijaRinkodara
TipasNamų darbai
Apimtis41 puslapis 
Literatūros šaltiniai22
Dydis895.09 KB
AutoriusJonas
Viso autoriaus darbų19 darbų
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasL. Verbauskienė
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word VILNIAUS UNIVERSITETO KAUNO HUMANITARINIS FAKULTETAS [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Namų darbai
  • 41 puslapis 
  • Vilniaus Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • L. Verbauskienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą